12 فروردین تجلی عشق و اعتقاد ملت ایران به نظام است

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 12 فروردین تجلی عشق یک ملت به یک رویداد بزرگ تاریخی است، روزی که ملت ایران به یک انقلاب بزرگ، آری گفتند.

به گزارش ایسکانیوز،آیت‌الله عباس کعبی با گرامیداشت سالروز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: 12 فروردین در واقع یکی از رویدادهای مهم و تاریخی در طول انقلاب اسلامی است، در این روز با رای اکثریت ملت همیشه در صحنه انقلاب، مردم نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده و به نظام سلطنتی و استبدادی "نه" گفتند.

وی تصریح کرد: در این روز تاریخی ملت ایران با رای 2/ 98 درصدی خود جمهوری اسلامی را تثبیت و ثابت کردند که یک نظام جمهوری اسلامی را خواهان هستند و از ظلم و استبداد نظام سلطنتی خسته شده اند.

کعبی بیان کرد: خون های زیادی در مسیر تحقق انقلاب اسلامی بر زمین ریخت و روز 12 فروردین روزی بزرگ در به ثمر نشستن این خون ها بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران که استقلال و آزادی را دو خواسته مهم خود می دانستند با شرکت در انتخابات به جمهوری اسلامی که خود تجلی استقلال و آزادی است رای "آری" دادند.

این عضو مجلس خبرگان گفت: رای ملت ایران در روز جمهوری اسلامی نشانه عمق اعتقاد قلبی به نظام است مردم با رای قاطع خود پاسخی کوبنده به دشمنان دادند.

وی گفت: امروز نیز جمهوری اسلامی ایران پس از سال‌ها به عنوان قطبی قدرتمند در منطقه می درخشد و به پشتوانه انقلاب اسلامی و مردم توانسته ایم به امنیتی پایدار در منطقه دست پیدا کنیم و اقتدار خود را به رخ جهان بکشانیم.

کعبی در پایان بیان کرد: مسئولان نظام باید قدردان مردمی باشند که به جمهوری اسلامی وفادارند و در راه حفظ نظام از هیچ جانفشانی و گذشتی فروگذار نیستند.

منبع:ایسنا

301/300

کد خبر: 743785

وب گردی

وب گردی