پیش بینی بارش باران و کاهش 10 درجه ای دمای هوای تهران طی 2 روز آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان در 48ساعته آینده را ابری و بارانی، رگبار و رعد و برق و همراه با کاهش 10 درجه ای دمای هوا پیش بینی کرد.

به گزارش ایسکانیوز،براساس گزارش روز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، برای تهران در فردا(روز طبیعت) بارش های پراکنده، افزایش ابری و از اوایل شب ابری، رگبار، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ پیش بینی شده است.
دراین گزارش با اشاره به کاهش 10درجه ای دما طی 2 روز آینده، دمای هوای تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه را به ترتیب (19،9) ، (18،5) ، (9،3) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی اعلام کرده که با فعالیت سامانه بارشی طی 2 روز آینده وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد و احتمال رخداد تگرگ پیش بینی می شود.
براساس این گزارش، ارتفاعات استان تهران دراین مدت مه آلود همراه با بارش باران و برف خواهند بود.
اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین اعلام کرد که ورامین با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر و فیروزکوه - امین آباد با یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

منبع: ایرنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743812

وب گردی

وب گردی