استقلال یک- فولاد صفر/صعود آبی‌ها به رده دوم در شب اخراج علیمنصور

تیم فوتبال استقلال تهران توانست فولاد خوزستان را شکست بدهد.

به گزارش ایسکانیوز، در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان استقلال موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و 3 امتیاز دلچسب را کسب کند. استقلال با این برد 47 امتیازی شد و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم قرار گرفت. 20 هزار نفر هم این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

دقیقه 5 نخستین موقعیت این دیدار در این دقیقه برای استقلال به وجود آمد. سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت چپ در محوطه 6 قدم به کاوه رضایی رسید و ضربه سر مهاجم شماره 9 استقلال در دستان دروازه‌بان فولاد قرار گرفت. دقیقه 7 آبی‌پوشان پایتخت حرکتی را از سمت راست انجام دادند که توپ در پشت محوطه جریمه به کاوه رضایی رسید و این بازیکن پس از کنترلی زیبا و تغییر مسیر ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت مهاجم استقلال به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 10 کرنر یاران استقلال از سمت راست به روی دروازه ارسال شد که توپ اتفاقی به مجید حسینی رسید و ضربه برگردان مدافع استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 18 محسن کریمی در پشت محوطه جریمه نماینده خوزستان صاحب تیم شد و پاس این بازیکن با فرار کاوه رضایی از تله آفساید همراه شد اما مهاجم استقلال سومین فرصت پیاپی خود را از دست داد تا آبی‌پوشان نتوانند نخستین گل خود را به ثمر برسانند.

دقیقه 28 بختیار رحمانی در پشت محوطه هیجده قدم صاحب ضربه ایستگاهی شد که شوت زیبای این بازیکن با مهار فوق‌العاده حسینی به کرنر فرستاده شد. دقیقه 37 همکاری بازیکنان فولاد در سمت راست خود توپ را به اسماعیل شریفات رساند که ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان استقلال برگشت داده شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

شوت کم جان محسن کریمی در دقیقه 53 را دروازه بان فولاد در آغوش گرفت. ارسال یک توپ بلند در دقیقه 55 برای کاوه رضایی او را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد. شوت امید ابراهیمی از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 57 را مرادیان دروازه بان فولاد با مشت از منطقه خطر دور کرد.

ارسال یک توپ برای فرشید اسماعیلی با ضربه سر خوب او همراه شد اما بازهم دروازه بان فولاد توپ را جمع کرد. دقیقه 71 پاس کاوه رضایی برای محسن کریمی او را در موقعیت خوبی قرار داد و بازیکن جوان استقلال از بالای دست دروازه بان فولاد گل اول را به ثمر رساند. دقیقه 88 هم علیرضا منصوریان به علت اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد تا روی سکوها برود.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 743845

وب گردی

وب گردی