قلعه‌نویی: داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در نیمه اول بدشانس بودیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش در دربی تبریز گفت: بازی خوبی در نیمه اول بود. ما فرصت‌های خوبی داشتیم، اما بدشانس بودیم که از آنها استفاده نکردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که خوب تلاش کردند.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم گل گسترش فولاد خطا بود و داور می‌توانست یک پنالتی روی شهرام گودرزی اعلام کند. این یک قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. شانس آوردیم که توپ مگنو باتیستا گل نشد و تعجب می‌کنم با محمد نوری که یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت، چنین رفتارهایی شد و علیه او شعار دادند. بازیکنان با ایثار بازی کردند و با وجود کمبودها تلاش می‌کنند. این رفتارها دور از معرفت است. ما هر بازی آنالیز می‌کنیم و این کار را با پیشرفته‌ترین سیستم‌های آنالیز انجام می‌دهیم و این آنالیزها هم می‌گوید نوری یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است.

قلعه‌نویی با تشکر از داور مسابقه تصریح کرد: داور می‌توانست گل گسترش فولاد را خطا اعلام کند و یک پنالتی به نفع ما بگیرد. فکر می‌کنم داور باید دقیقه 48 مگنو باتیستا را اخراج می‌کرد. با این حال داشتن هشت کرنر و 6 ضربه درون چارچوب آن هم مقابل تیمی مانند گسترش فولاد نشان می‌دهد بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 743847

وب گردی

وب گردی