پنج سانحه رانندگی در شهرستان ساوه ۲۲ مجروح برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: طی روز جاری(شنبه) وقوع پنج سانحه رانندگی در شهرستان ساوه، جمعا ۲۲ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز، نعمت الله عزیزی اظهار داشت: از ظهر روز جاری(دوازدهم فروردین) تا ساعت۲۰، پنج سانحه رانندگی در شهرستان ساوه رخ داد که اولین حادثه در ساعت ۱۳:۰۶ در جاده قدیم ساوه- سلفچگان بالاتر از بلوار معصومیه به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه پراید واژگون شد که هفت مصدوم در پی داشت و تیم اورژانس پایگاه جاده ای سلفچگان مصدومان حادثه را پس از انجام درمان پیش بیمارستانی، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با اشاره به سانحه دوم روز جاری بیان کرد: دومین حادثه جاده ای در ساعت ۱۵:۱۰ اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه پژو نزدیک پیچ رنگرز واژگون شد.

عزیزی گفت: این حادثه یک مصدوم داشت که توسط تیم اورژانس پایگاه جاده ای شهر صنعتی کاوه امدادرسانی و به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

وی خاطرنشان ساخت: سومین حادثه که در ساعت ۱۸:۵۹ در کیلومتر ۱۵ آزادراه ساوه-سلفچگان رخ داد واژگونی یک دستگاه پژو بود که سه مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه اضافه کرد: این حادثه ترافیکی توسط تیم اورژانس پایگاه جاده ای سلفچگان مدیریت شد و مصدومان حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی، به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

عزیزی با اشاره به چهارمین حادثه رانندگی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۹:۱۵ در جاده قدیم ساوه-همدان نزدیک گردنه دخان به وقوع پیوست که طی آن دو دستگاه پراید با هم برخورد کردند.

وی بیان کرد: این سانحه ۹ مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان توسط تیم های اورژانس نوبران و فامنین و هلال احمر فامنین تحت پوشش درمانی پیش بیمارستانی قرار گرفته و شش تن از آنان، برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) فامنین و سه مصدوم دیگر به مرکز درمانی نوبران منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با اشاره به سانحه رانندگی درون شهری رخ داده در ساوه طی روز جاری گفت: این حادثه ساعت ۲۰ امروز در خیابان مطهری شهر ساوه رخ داد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با یک پراید برخورد کرد.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این حادثه دو مصدوم ضربه به سر داشت که توسط تیم های اورژانس شهری یک و شهری سه ساوه برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743854

وب گردی

وب گردی