کمبود منابع مالی چالش جدی دانشگاه هنر

رییس دانشگاه هنر با بیان اینکه کمبود منابع مالی چالش جدی این دانشگاه است گفت: خواهان حمایت جدی دولت در خصوص تامین منابع مالی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر غلامرضا اکرمی با بیان اینکه طبق برنامه راهبردی دانشگاه هنر به دنبال تجمیع واحدهای این دانشگاه در باغ ملی هستیم اظهارکرد: این کار هم برای دانشگاه سودمند است و هم به نوعی ارزش‌گذاری به این مکان تاریخی به عنوان یک میراث ملی است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مربوط به تجمیع دانشگاه هنر در باغ ملی در حال انجام است اما به دلیل کمبود بودجه عمرانی این کار با مشکلات عدیدهای مواجه شده است .

رییس دانشگاه هنر با بیان اینکه هیچ مقداری از بودجه عمرانی دانشگاه در سال گذشته محقق نشده است گفت: دانشگاه نیازمند حمایت جدی دولت در خصوص تامین منابع مالی است.

وی با اشاره به گران بودن تجهیزات و وسایل مصرفی دانشجویان رشته‌های هنری اظهار کرد: از نظر تامین فضای کارگاهی و تامین وسایل مصرفی برای دانشجویان مشغول به تحصیل دچار مشکل هستیم و مهمترین چالش دانشگاه هنر کمبود منابع مالی است که گریبان دانشگاه را گرفته است.

رییس دانشگاه هنر در خصوص مشکل حقوقی این دانشگاه با دادگستری کرج در خصوص پرونده مربوط به زمین‌های دانشگاه هنر گفت: این پرونده با پیگیری معاونت حقوقی دانشگاه همچنان در جریان است و همچون استخوان در زخم بار اضافه‌ای برای دانشگاه به شمار می‌رود که با وجود تمام مشکلات به دانشگاه تحمیل شده است.

اکرمی از اعطای بورسیه به 50 دانشجوی خارجی در سال گذشته خبر داد و گفت: دانشگاه هنر به دنبال جذب دانشجوی خارجی است و در این راستا برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

200/202

منبع:ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 743973

وب گردی

وب گردی