پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برگزار می شود

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، با برگزاری چهارمین دوره خود در سال 95 توانست ضمن حمایت از چرخه تولید و تجاری‌سازی توانمندی آزمایشگاهی، در مسیر رشد این عرصه گام‌های بلندی بردارد.

به گزارش ایسکانیوز؛ نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که چهارمین دوره آن در اردیبهشت ماه سال 95 به همت معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای سیاست‌های کلان تقویت اقتصاد مقاومتی برگزار شد، با حمایت از صنعتگران، پژوهشگران و فناوران کشور برای بومی سازی فناوری ساخت تجهیزات وارداتی، توانست به عرضه و فروش قابل توجه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی پیشرفته و دانش بنیان در کشور کمک کند.

اهمیت این نمایشگاه زمانی پررنگ‌تر می‌شود که می‌توان آن را در سایر حوزه‌های فناورانه به کار بست. این الگو از طریق یک سامانه مجازی ملی و برگزاری نمایشگاه‌های سالانه ساخت داخل به سایر حوزه‌ها تسری داده خواهد شد.

چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، میزبان تولیدکنندگان داخلی و مصرف‌کنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی بود و علاوه بر آن، خریداران بخش دولتی توانستند با حمایت معاونت علمی و فناوری تجهیزات مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند. خریداران بخش خصوصی میتوانند از تسهیلات لیزینگ بهره‌مند شدند.

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران با برگزاری 4 دوره موفق و استقبال گسترده سازندگان، خریداران دولتی و فعالان آزمایشگاهی، افقی روشن پیش روی خود دارد و در پنجمین دوره خود که اردیبهشت ماه 96 برگزار می‌شود، با استقبال بیش از 400 شرکت و طیف گسترده‌ای از مارکز دانشگاهی، پژوهشگاهی و تحقیقاتی دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 743987

وب گردی

وب گردی