طرح ادغام معاونت همگانی و فرهنگی وزارت ورزش قطعی شد

با شروع سال جدید به نظر می‌رسد تغییرات دیگری در وزارت ورزش در راه باشد.

به گزارش ایسکانیوز، با روی کار آمدن مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش، در نخستین فصل تغییرات، رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش اعلام بازنشستگی کرد و فریبا محمدیان به عنوان جایگزین معرفی شد.

در ادامه سلطانی‌فر، محمدرضا داورزنی را به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش معرفی کرد. در تعطیلات نوروز نیز سیدمناف هاشمی معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش از سمت خود به دلیل ثبت‌نام در شورای شهر استعفا کرد. هنوز جایگزینی برای وی معرفی نشده است، اما در لحظات پایانی سال 95 نیز طرح‌های زیادی مورد تصویب قرار گرفت که در سال جدید اجرایی خواهد شد.

با توجه به اینکه پیش از این صحبت‌هایی از ادغام دو معاونت در وزارت ورزش شنیده می‌شد، حالا به نظر می‌رسد ادغام معاونت فرهنگی و ورزش همگانی قطعی شده است و رفتن شعبانی‌بهار از وزارت ورزش تقریبا قطعی است.

همچنین قرار است در وزارت ورزش مرکزی افتتاح شود که تمامی ظرفیت‌های قانونی از جمله خیرین ورزشی‌ساز و ماده 5 در این مرکز زیر نظر وزیر ورزش فعالیت کنند. همچنین شنیده شده اداره کل فنی و مهندسی نیز قرار است راه‌اندازی شود که از این طریق وزیر ورزش می‌تواند بر تمامی پروژه‌های ورزشی نظارت کند. با تشکیل این اداره کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز به طور مستقیم زیر نظر این اداره کل فعالیت خواهد کرد و وزیر ورزش و جوانان به طور مستقیم بر پروژه های زیر نظر این شرکت نظارت خواهد داشت.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 743999

وب گردی

وب گردی