آرش دادگر و محمد یعقوبی از این هفته به تئاتر شهر می روند

نمایش های  «برلین»، «مرگ آسید کاظم»، «بوف کور»، «هملت» و «کافه پولشری» این هفته اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، نمایش های «برلین»، «مرگ آسید کاظم»، «بوف کور»، «هملت» و «کافه پولشری» این هفته اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند.

«برلین» نوشته محمد یعقوبی و بهار کاتوزی است که با طراحی و کارگردانی آریان رضایی از امروز، دوشنبه ۱۴ فروردین، ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان در پلاتو اجرا به صحنه خواهد رفت. در این نمایش رویا دعوتی و محمد هادی عطایی ایفای نقش می کنند.

از روز سه شنبه، 15 فروردین هم نمایش «مرگ آسید کاظم» با نگاهی به نمایشنامه «آسید کاظم» نوشته محمود استادمحمد در تالار سایه به روی صحنه می رود. این نمایش هر روز ساعت ۲۰ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به کارگردانی محمد محقق منتظری در تالار سایه به صحنه می رود.
«بوف کور» عنوان نمایش دیگری بر اساس رمان بوف کور صادق هدایت و کارگردانی ناصرحسینی مهر است که از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۲۰ و قیمت ۲۵ هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت. در این نمایش بابک قهرمانی، مژگان خالقی، نیره سادات میرزایی، شاهو رستمی، عزالدین توفیق، میثم دامن زه، مهشید کاظمی، وحید فریدی، رضا شهرآ، اسماعیل خزایی، مرتضی مظلومی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار اصلی از روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه نمایش «هملت» به نویسندگی شهرام احمدزاده که برداشتی آزاد از نمایشنامه «هملت» اثر ویلیام شکسپیر است به روی صحنه می رود، کارگردانی این نمایش را آرش دادگر بر عهده دارد و مهران امام بخش، حسام منظور، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، علیرضا آرا، امین طباطبایی، شبنم فرشاد جو، پانته آ پناهی ها، مونا فرجاد، امیر رجبی، اسمعیل صالحی، رسول مکوندی، نامیرا حفیظی، رضا کشمیر به عنوان بازیگر خضور دارند. «هملت» ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ و ۳۰ هزار تومان روی صحنه می رود.
کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر هم از روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه پذیرای علاقه مندان تئاتر با نمایش «کافه پولشری» نوشته آلن وتز و کارگردانی و بازی الهام پاوه نژاد خواهد بود. این اثر از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ با مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان اجرا خواهد شد.
خبرنگار: رضایی/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 744016

وب گردی

وب گردی