از امشب ویژه برنامه مناظره  به روی آنتن می رود

شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران از امشب رنگ و بوی انتخاباتی می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، آغاز برنامه مناظره شبکه یک از امشب برنامه مناظره با موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از امشب با اجرای مرتضی حیدری به روی آنتن می رود.
به گفته محسن رفیعی تهیه کننده مناظره، برنامه هر شب حوالی ساعت 20 و پیرامون موضوعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روز پخش می شود. او مدت هر برنامه را 35 دقیقه اعلام کرد و اظهار داشت: مهمانان هر شب ترکیبی از کارشناسان و صاحب نظران مختلف خواهد بود. این تهیه کننده تصریح کرد: امشب و در نخستین برنامه مرتضی عزتی کارشناس اقتصاد کلان و محمد کهن دل کارشناس اقتصادی به شبکه یک می آیند تا درخصوص اقتصاد پس از تحریم و سیاست های عبور از رکود مناظره کنند. عملکرد اشتغالزایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده و آلودگی هوای کلانشهرها از موضوعات برنامه مناظره هستند. مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم آبی و خشکسالی، مبارزه با فساد ، اعتیاد و طلاق، حاشیه نشینی، اصل 44 و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از دیگر محورهای اصلی مناظره شبکه یک خواهد بود.
برنامه مناظره به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از یک شنبه تا پنج شنبه هرشب حوالی ساعت 20 به مدت تقریبی 35 دقیقه بطور زنده به روی آنتن می رود.
دریافت کننده: رضایی/تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 744055

وب گردی

وب گردی