ثبت نام شرکت در جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد تا 24 فروردین ادامه دارد/ جشنواره مخترعان اردیبهشت برگزار می شود

ثبت نام در ششمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی از هفته اول اسفند از سوی واحد تهران مرکزی و در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا 24 فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری بنیاد ملی نخبگان از 13 تا 15 اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، دانش‌آموزان مدارس و آموزشگاه‌های سما، دانشجویان سایر دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و مخترعانی که اختراع آنها ثبت شده است، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. ثبت‌نام برای شرکت در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان پهنه دماوند (تهران، البرز، سمنان، گلستان و مازندران) از 10 اسفند 95 آغاز شده است و تا 24 فروردین امسال ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره‌ها می‌توانند به وب‌گاه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام جشنواره به نشانی http://iauctb.bmn.ir یا به دبیرخانه جشنواره‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزیی مراجعه کنند.

داوری مقدماتی به صورت اینترنتی خواهد بود و پس از تائید اولیه آثار از سوی داوران جشنواره آثار برگزیده به صورت حضوری نیز ارزیابی و در جشنواره شرکت داده می‌شود. همچنین در کنار این جشنواره 4 کارگاه آموزشی هم با عنوان‌های تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات فناوری، آینده‌ پژوهی فناوری، آشنایی با راهکارهای ثبت‌ پتنت بین‌المللی و مالکیت فکری برگزار می‌شود.

شیمی ، مهندسی شیمی، مواد، نفت ، مهندسی پلیمر، مکانیک و مکاترونیک، برق (الکترونیک ، قدرت ، مخابرات ، کنترل)، کامپیوتر و رباتیک، عمران و تأسیسات، مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی، علوم پزشکی (پزشکی ، داروسازی و دامپزشکی)، کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع غذایی، دانش آموزی سما محورهای برگزاری این جشنواره خواهند بود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 744107

وب گردی

وب گردی