آغاز اجراهای بهاری «عقل صورتی» از 15 فروردین در کانون

«عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر از روز 15 فروردین 1396 بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود.

به ‌گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، این نمایش تا میانه خرداد برای کودکان و نوجوانانی که سواد خواندن و نوشتن دارند، در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

رضا پسرکی است بازیگوش که ارتباط کمی با خانواده و دوستانش دارد. یک شب او خواب خانواده و معلم‌هایش را می‌بینید؛ در حالی که خواهر کوچکش کلاه صورتی‌ای بر سر او می‌گذارد. فردا صبح، او دگرگون شده است.

این نمایش همه روزه به جز روزهای شنبه صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها در ساعت 17:30 بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود.

سعید ابک، مهرداد باقری، شراره طیار، فهیمه باروتچی، مریم آشوری، مریم علوی، امیرحسین انصافی، محمدرضا اصغری، ایلیا فرمانی، آبتین دابا، محمدحسین موسوی، ونوس شمس، مریم منصوری و هانا صراف بازی‌گران این نمایش هستند.

آهنگ‌سازی این اثر را مرتضی طباطبایی و طراحی و ساخت دکور و صحنه را مهرداد باقری، مهدی فرشیدی‌سپهر و پویا طهماسبی به عهده داشته‌اند. معصومه آرواز نیز دستیار کارگردان و برنامه‌ریز این نمایش است.

گفتنی است بلیت اینترنتی نمایش «عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق نمی‌نوشت» از طریق پایگاه http://tik8.com به فروش می‌‌رسد.

‌علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌ 88980721 داخلی 28 تماس بگیرند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 744160

وب گردی

وب گردی