راه اندازی رشته نانو زیست الهام (نانو بیو ممتیک) در واحد علوم دارویی برای نخستین بار در کشور / گسترش فضای فیزیکی و آموزشی

رئیس واحد علوم دارویی در دیدار نوروزی با کارکنان این واحد از کسب مجوز راه اندازی رشته بیو ممتیک برای نخستین بار در کشور  و افزایش فضای فیزیکی در واحد علوم دارویی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،در جلسه ای که با حضور دکتر سید مهدی رضایت، رئیس واحد، معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران، استادان و کارکنان در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد برگزار شد، رئیس واحد ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: تشکیل چنین جلساتی نشان از برنامه ریزی دقیق و وقت شناسی در این واحد دارد و در ابتدای جلسه یاد و خاطر مرحوم دکتر شایورد را گرامی داشته و قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی در ادامه از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 95 به عنوان تلخ ترین رویداد سال گذشته نام برد و گفت: با گذشت زمان نقش ایشان بیشتر روشن خواهد شد و دانشگاه آزاد اسلامی بلاشک مدیون ایشان است.

دکتر رضایت پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: ما نیز می بایست در عمل نشان دهیم که در صدد تحقق این شعار هستیم و باید در جایگاه خود تلاش کنیم.

رئیس واحد علوم دارویی در ادامه گفت: خدا را شاکرم که با توجه به مشکلاتی که بسیاری از دانشگاه های دولتی و غیردولتی با آن دست به گریبان هستند، واحد علوم دارویی همچنان سیر صعودی در جذب و پذیرش دانشجو داشته و علاوه بر برآوردن نیازهای دانشجویان و همکاران توانسته است جهت افزایش فضای فیزیکی نیز اقداماتی را انجام دهد.

وی در ادامه از خرید ساختمانی از واحد تهران شمال واقع در خیابان ظفر با مساعدت ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: امیدوارم در سال آینده دانشکده علوم و صنایع غذایی تاسیس و راه اندازی گردد.

رئیس واحد علوم دارویی از احداث نمازخانه، سلف، کتابخانه و سالن ورزشی به عنوان دیگر اهداف آینده واحد نام برد.

وی افزود: در اواخر سال 95 مجوز تاسیس رشته نانو بیوممتیک یا نانو زیست الهام در مقطع کارشناسی ارشد که برای اولین بار در سطح کشور از سوی وزارت علوم تصویب و به این واحد داده شد است. امیدواریم که بتوانیم کیفیت واحد را همچنان در سطح قابل قبولی حفظ کرده و شاهد رشد بیشتر آن نیز باشیم.

رضایت در ادامه بر تکریم ارباب رجوع، رعایت صلاح و صرفه دانشگاه آزاد اسلامی، دقت و برنامه ریزی در امور، پیشرفت بیشتر در حوزه پژوهش، محصول محوری و تولید مقالات و محصولات دارویی بیشتر تاکید کرد و از همکاران خواست تا با همراهی و همیاری بیشتر در این امر کوشا باشند.

رئیس واحد علوم دارویی در پایان سخنان خود از مساعدتهای حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین بویژه معاونت علوم پزشکی، معاونت عمران و معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744211

وب گردی

وب گردی