شرط رسیدن به موفقیت، تداوم در اجرای دقیق و به هنگام  قوانین و مقررات ابلاغی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در دیدار نوروزی با معاونین، استادان ، مدیران و کارکنان بخش های مختلف این دانشگاه گفت : شرط رسیدن به موفقیت، تداوم در اجرای دقیق و به هنگام  قوانین و مقررات ابلاغی ست.

به گزارش ایسکانیوز، دکترعلی خلخالی رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز به کلیه همکاران، از تلاش ها و زحمات آنان که منجر به موفقیت های متعدد دانشگاه در سال گذشته شد، تقدیر کرد.

دکتر خلخالی در ادامه گفت : یکی از مهمترین موضوعاتی که در اجلاس اخیر روسا درسازمان مرکزی مطرح شد، اجرای دقیق و منظم بخشنامه های ابلاغی و پیاده سازی نظم و انضباط کاری در واحد های دانشگاهی بود.

وی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برای سال 1396 با سرلوحه کار خود قرار دادن این رویه، تلاش خواهد نمود تا هدف هایی مانند ارتقا دانشگاه ازواحد کوچک به واحد متوسط ، تاسیس هسته های فن آور وابسته به شرکت های دانش بنیان و تدارک زمینه ورود این واحد دانشگاهی در عرصه فعالیت های بین المللی را عملیاتی نماید.

دکتر خلخالی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش شما همکاران و اساتید گرامی شاهد موفقیت های روز افزون دانشگاه باشیم و برای کلیه همکاران در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744281

وب گردی

وب گردی