قانون انتخابات در سال ۹۶ تعیین تکلیف می‌شود/ لایحه دولت جامع است

عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است قانون جامع انتخابات می‌تواند نجات دهنده بوده و مشکلات برگزاری آن را به حداقل برساند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر خجسته با تأکید بر اهمیت به سرانجام رسیدن قانون انتخابات، گفت: قانون انتخابات می تواند نجات دهنده باشد و مشکلات سیاسی، اقتصادی، حقوقی و سایر مشکلات ناشی از برگزاری انتخابات را به حداقل برساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: بحث قانون انتخابات که از سال 94 باید تا ابتدای سال 95 خاتمه می یافت تا بدون شائبه سیاسی بودن به انتخابات سال 96 برسد اما دولت تعلل کرد.

وی افزود: کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در سال 96 به جدیت این موضوع را پیگیری می کند و طبق آخرین اخبار واصله از دولت، کار بررسی لایحه در هیأت دولت تقریبا رو به اتمام و آماده ارائه به مجلس است که کمیسیون نیز بعد از برگزاری انتخابات 96 آن را در دستور کار قرار می دهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه لایحه قانون انتخابات از طرحی که مجلس قرار بود بررسی کند، جامع تر است، خاطرنشان کرد: در لایحه دولت، سیاست های کلان انتخاباتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز دیده و نکات آن رعایت شده، از این رو مجلس منتظر لایحه دولت است.

تایید: سرلک

کد خبر: 744307

وب گردی

وب گردی