جـوان شیشه‌ای  در تعطیلات  عید  مادرش را کشت و پدرش را زخمی کرد

توهم جوان شیشه ای جنایت هولناکی را رقم زد. پسر جوان بعد از مجروح کردن پدرش، مادرش را که برای میانجیگری وارد درگیری شده بود به قتل رساند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبر جنوب بعد از ظهر سومین روز فروردین، پیکر نیمه جان زن میانسالی که به شدت زخمی شده بود به بیمارستانی در شیراز انتقال یافت و تلاش پزشکان برای نجات جان او آغاز شد.

زن میانسال به دلیل خونریزی شدید روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد اما پیش از مرگ جملاتی را به زبان آورد که خبر از جنایتی هولناک میداد.

او گفت زمانی که در خانه تنها بوده، پسر جوان وی که معتاد به شیشه است او را با چاقو زده و گریخته است. با اظهارات این زن، ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی فارس تحقیقات درخصوص این پرونده را آغاز کردند.

ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند و متوجه شدند که عامل این جنایت پسر خانواده است که به شیشه اعتیاد شدید دارد.

در حالی که تحقیقات اولیه برای مشخص شدن موضوع آغاز شده بود ماموران با خبر شدند که این جوان پدرش را نیز با چاقو زخمی کرده و وی نیز در یکی از بیمارستانهای شیراز تحت درمان است از این رو بلافاصله به محل مورد نظر رفته و تحقیق از پدر مجروح متهم به قتل آغاز شد.

پدر این جوان در حالی که تحت درمان بود در تحقیقات به ماموران گفت: پسرم سالهاست که به شیشه اعتیاد دارد، همین مسئله باعث شده که او فردی پرخاشگر شده و همیشه در خانه با اعضای خانواده درگیر شود.رفتار او در خانه باعث ناراحتی همه می شد روز حادثه او به خانه آمد و شروع به سر و صدا کرد.

او پس از درگیری با اعضای خانواده و من، خانه را ترک کرد و ما تصور می کردیم که او رفته است اما وی چند ساعت بعد درحالیکه به شدت عصبانی بود به خانه برگشت با من درگیر شد ابتدا با چاقو به سمت من حمله ور شد و ضربه ای به من زد در ادامه مادرش برای میانجیگری وارد درگیری شد اما پسرم در شرایط مناسبی نبود و با چاقو ضربه ای به او زد و همسرم غرق در خون روی زمین افتاد.

با این اطلاعات دستور بازداشت جوان شیشه ای صادر شد اما وی پس از جنایت بدون برجا گذاشتن ردی از خود ناپدید شده بود.چند ساعت بعد درحالیکه تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت به ماموران خبر رسید که وی در یکی از خیابان های شیراز است .

بنابراین تیمی از کارآگاهان راهی آنجا شدند و جوان جنایتکار را دستگیر کردند.

در بازرسی بدنی از وی، یک قبضه چاقو کشف شد و او در بازجویی ها علاوه بر قتل مادرش مدعی شد که قصد داشته پدرش را به قتل برساند. متهم نزد محمدی بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی شیراز نیز به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل مصرف شیشه در شرایط عادی نبوده و دستش به خون آلوده شده است. متهم هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 744360

وب گردی

وب گردی