جانبازان ناجا شهدای زنده عرصه نظم و امنیت هستند

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه جانبازان ناجا شهدای زنده عرصه نظم و امنیت هستند، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات آنها در اولویت کاری این نیرو است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در دیدار دو تن از خانواده جانبازان نیروی انتظامی با اشاره به اینکه جانبازان مایه برکت هستند،گفت:ما امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثار آنها هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران در راه اعتلای اسلام واقعی و زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی و دفاع در برابر تجاوز دشمنان به این مرز و بوم وارد میدان شدند و از جان و اعضا و جوارح خویش گذشتند، تصریح کرد: جانبازان ناجا ارزنده‌ترین یادگاران عرصه نظم و امنیت هستند که به این مقام والا رسیده اند.

اشتری از جانبازان به عنوان سرمایه‌های نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: کسانی که در راه تأمین نظم و امنیت مردم تلاش می‌کنند و در این راه به درجه جانبازی نایل می‌شوند، در تاریخ ماندگار و جاودانه هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه جانبازان ناجا شهدای زنده عرصه نظم و امنیت هستند، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات آنها در اولویت کاری این نیرو است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پاسداشت جانبازان پاسداشت ارزش‌هاست، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای رسیدگی به مسائل و مشکلات جانبازان بهره می‌گیرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی روز 13 فروردین با خانواده دو تن از جانبازان ناجا به نام‌های گودینی و موسوی کاظمی دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را بر ای رسیدگی به مشکلات این دو جانباز صادر کرد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 744402

وب گردی

وب گردی