تذکر نمایندگان تهران به وزیر اطلاعات در خصوص انسداد ۱۲ کانال تلگرامی و بازداشت مدیران آن

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 15 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر علی بختیار نماینده گلپایگان و خوانسار به وزیر اقتصاد در خصوص عدم تمکین تعدادی از بانک‌ها در رابطه با بخشودگی سود و جرائم تأخیر با عنایت به اینکه از10 هزار میلیارد تومان مصوب در بودجه سال 95 و تمدید آن در بودجه 96 انتظار مدیریت و ابلاغ اطلاعات به مردم می رود.

تذکر عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در احداث کتابخانه عمومی شهر نائین.

تذکر سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم نظارت بیشتر و ارزیابی دقیق نسبت به فیلم‌های سینمایی تولیدی کشور.

تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور و وزیر نیرو در خصوص اختصاص آب برای صنایع شهرستان ارومیه، همچنین به رئیس جمهور در خصوص تسریع در صدور دستور برای ادامه احداث سدهای نازلو و باراندوز ارومیه. همچنین به رئیس جمهور و وزیر نیرو و جهاد کشاورزی در خصوص احیا و نجات تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور به خصوص ارومیه.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر کشور در خصوص عدم رسیدگی و توجه به مردم که بر اثر بارندگی‌های اخیر در هرمزگان در محاصره سیل قرار گرفته‌اند و بعضا کشاورزی آنان از بین رفته است.

تذکر مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی، غلامرضا حیدری، محمود صادقی و علی مطهری به وزیر اطلاعات در خصوص انسداد 12 کانال تلگرامی پرمخاطب و بازداشت مدیران این کانال‌ها.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 744519

وب گردی

وب گردی