سخنگوی فراکسیون امید مجلس:  اصولگرایان در انتخابات نمی توانند به نامزدواحدی برسند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که اصولگرایان نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد واحدی برسند، گفت: اصولگرایان می دانند که اقبال عمومی مردم به سمت آنها نیست.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام پارسایی روز سه شنبه با تاکید بر این که روحانی گزینه نهایی اصلاح طلبان است، افزود: اصلاح طلبان در یک گزینه واحد به نتیجه رسیده اند و نامزد آنها آقای روحانی است.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز ممکن است که در کنار آقای روحانی نیز یک گزینه دیگر مطرح شود ولی در نهایت ما یک گزینه نهایی خواهیم داشت.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تا هفته آینده مشخص می شود که آیا در کنار آقای روحانی گزینه دیگری در میان اصلاح طلبان مطرح شود یا خیر.
پارسایی اضافه کرد: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی هفته آینده در این موضوع جلسه خواهد داشت و نتیجه نهایی اعلام می شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که اصولگرایان نمی توانند به یک نامزد واحد برسند، تصریح کرد: از سوی طیف مقابل هر روز یک پیام می رسد، آخرین صحبت های آنها، آقای رییسی است ولی هنوز هم موضع گیری آنان مشخص نشده است.
پارسایی اضافه کرد: تجربه نشان داده که اصولگرایان نمی توانند به وحدت برسند چرا که همیشه تعدادی پای ثابت حضور در انتخابات هستند و همچنین یک افرادی هم هستند که درصدد این هستند که خود را به عنوان چهره در دوره های بعد مطرح کنند که این افراد نیز کنار نمی روند از این رو بعید می دانم که اصولگرایان به وحدت و انسجامی برسند.
تاکید کرد: البته اصولگرایان به این موضوع واقف هستند که اقبال عمومی مردم به سمتشان نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

300/302

کد خبر: 744580

وب گردی

وب گردی