نسخه انگلیسی «‌پرنده، پسرک، قطار» در بولونیا ارایه شد

نسخه انگلیسی کتاب «‌پرنده، پسرک، قطار» نوشته‌ی احمدرضا احمدی در اختیار مخاطبان پنجاه و چهارمین نمایشگاه تصویرگری بولونیا 2017 قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه تصویرگری بولونیا در حالی دومین روز برگزاری خود را سپری می‌کند که تصویرگری‌های کتاب «‌پرنده، پسرک، قطار» اثر راشین خیریه به کاتالوگ این نمایشگاه نیز راه یافته است.

مترجم این اثر سیامک مظلومی است و داستان درباره‌ی پسر کوچکی است که پرنده‌ خود را در قطار گم می‌کند و روزها در پی یافتن گم ‌شده‌اش می‌گردد.

امسال آثار چهار تصویرگر ایرانی به کاتالوگ این نمایشگاه راه یافته است؛ فرشید شفیعی، حسن عامه‌کن و نرگس محمدی دیگر هنرمندان راه یافته به این نمایشگاه هستند.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هم‌زمان با این نمایشگاه تصمیم به عرضه‌ی نسخه‌ی انگلیسی اثر کرد تا بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بولونیا با اثر فاخر احمدرضا احمدی و راشین خیریه بیشتر آشنا شوند.

برگزارکنندگان این دوره امسال با شیوه‌ای متفاوت تصاویر آثار رسیده به جشنواره از جمله همین کتاب را بر روی میزهایی به نمایش گذاشته‌اند و امکان نورپردازی برای آن‌ها نیز فراهم شده است.

گفتنی است راشین خیریه چندی پیش نیز از نگارش فیلم‌نامه تازه‌ترین اثر پویانمایی‌اش براساس همین کتاب خبر داده بود.

نسخه انگلیسی کتاب «‌پرنده، پسرک، قطار» در ۳۶ صفحه و قطع خشتی به انتشار رسیده است.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

50250

کد خبر: 744609

وب گردی

وب گردی