استاندار کردستان: دانشگاه آزاد اسلامی در بین سایر مراکز آموزش عالی کردستان پیشگام است

استاندار کردستان با اشاره به فعالیت های خوب دانشگاه آزاد اسلامی در حضور اجتماعی، گفت: به دلیل مدیریت خوب و تلاش همکاران این دانشگاه در بین سایر مراکز آموزش عالی استان پیشگام است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جریان دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اظهار داشت: خوشبختانه امروز دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و در حوزه های مختلف نیز به بهترین شکل ممکن رسالت های خود را دنبال می کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان علاوه بر انجام مناسب رسالت های ذاتی که در حوزه های آموزشی، پژوهشی و علمی که دارد، در حوزه مسئولیت و حضور اجتماعی نیز به بهترین شکل ایفای نقش می کند و به همین دلیل امروز در این بخش در استان کردستان پیشگام و پیشرو است.

استاندار کردستان با اشاره به مدیریت خوب دانشگاه آزاد اسلامی در کشور و استان، عنوان کرد: خوشبختانه جهت دهی مناسب برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به سمت و سوی تامین نیازهای استان با رشد خوبی مواجه بوده و انتظار می رود که این روند با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، افزود: حرکت در این مسیر در راستای توجه به نیازهای استان کردستان قابل تقدیر بوده و در همین راستا ادارات و سازمان های دولتی باید همکاری خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال جاری و رسالت های ادارات و سازمان های دولتی و غیردولتی، بیان کرد: همه ما باید با همکاری و تعامل در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام برداشته و حرکت کنیم.

زاهدی رسالت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در راستای عملیاتی کردن شعار سال مهم عنوان کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا ضمن حمایت از رونق تولید زمینه برای ایجاد فرصت های بیشتر شغلی نیز فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی عمران شهری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، گفت: امروز حوزه عمران شهری یکی از مسائل مهم در کردستان و حتی دیگر نقاط کشور است و برگزاری این همایش دارای اهمیت ویژه ای است که باید از آن حمایت شود.

استاندار کردستان از آمادگی تمامی ادارات و سازمان های دولتی برای حمایت از برگزاری این همایش خبر داد و اظهار داشت: کمک به برگزاری مناسب این همایش علمی و بهره برداری از دستاوردهای آن از سوی ادارات و سازمان های متولی حوزه عمران شهری در استان کردستان لازم و ضروری است.

وی در پایان از دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار خرسندی کرد و گفت: آمادگی داریم تا با برگزاری نشست های مختلف مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان را رفع کنیم.

در ابتدای این نشست دکتر محمدقربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گزارشی از فعالیت های این مرکز آموزش عالی در سطح استان به ویژه واحد سنندج را ارائه کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744642

وب گردی

وب گردی