رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: با حمایت های صورت گرفته هم اکنون 39 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج فعالیت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدقربان کیانی در دیدار نوروزی اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با استاندار کردستان، اظهار داشت: حمایت از فعالیت های دانش بنیان و همچنین کمک به افزایش فعالیت های مخترعین یکی از اولویت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به سیاست های دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی و لزوم توجه ویژه به حوزه اقتصاد دانش بنیان، گفت: امروز مرکز رشد واحد سنندج به عنوان یکی از مراکز برتر کشور به شمار می رود و به همین دلیل هم فعالیت های قابل توجهی در راستای تبدیل علم و دانش به تولید و اقتصاد صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان افزود: خوشبختانه از مجموع 39 واحد فناور فعال در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی پنج شرکت دانش بنیان مجوز فعالیت گرفته اند و در این بخش نیز دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان و منطقه پیشگام است.

وی گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان در حوزه تولید علم، شمار دانشجو، تعداد اعضای هیات علمی و سایر شاخص های دیگر برترین مرکز در استان کردستان به شمار می رود و این مهم به دلیل تلاش های صورت گرفته از سوی نیروی انسانی شاغل در مرکز آموزش عالی است.

دکتر کیانی ضمن درخواست از استاندار کردستان برای حمایت از فعالیت ها و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در این استان، بیان کرد: خوشبختانه حضرتعالی حمایت های خوبی از دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان داشته اید و انتظار می رود که این حمایت ها همچنان به صورت جدی دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی عمران شهری از سوی واحد سنندج، یادآور شد: حمایت ادارات و سازمان های دولتی مرتبط با امر یکی از نیازهای اصلی ما برای برگزاری این همایش بین المللی است.

در این دیدار استاندار کردستان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و در حوزه های مختلف نیز به بهترین شکل ممکن رسالت های خود را دنبال می کند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744649

وب گردی

وب گردی