دیدار نوروزی دکتر بهروز دانشیان رئیس واحد تهران جنوب با مسئولان ، مدیران و کارکنان

دکتر بهروز دانشیان رئیس واحد تهران جنوب با معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران و کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار و در جمع آنها سخنرانی نمود. در این مراسم که جمعی از اعضای خانواده بزرگ تهران جنوب حضور داشتند دانشیان ضمن تبریک سال جدید گفت: سال گذشته سال پر تلاشی برای این واحد دانشگاهی در تمامی دانشکده ها و حوزه ها و بخشها بود و کارهای جدید و سختی از جمله پیگیری امور مربوط به زمین خریداری شده ، پرداخت ها و تعهدات مالی جهت تجمیع واحد و غیره بود که به هر میزانی که مقرر شده بود در کوتاه ترین زمان ممکن با وجود شما همکاران گرانقدر کارها انجام گرفت و این زحمات با هیچ رقم مادی قابل سنجش و جبران نیست .

به گزارش ایسکانیوز، رئیس واحد تهران جنوب تاکید کرد: در راستای اهداف سال گذشته و تثبیت آن ها باید با پشتکار و جدیت بیشتر در انجام وظایف و پیشبرد اهداف عالی دانشگاه گام برداریم و نخستین گام را صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات واحد برشمردند و از مسئولین واحد خواستند تا در راستای تأمین نیازهای صنفی دانشجویان تلاش بیشتری کنند.

دانشیان در ادامه با اشاره به شعار سال 1396 "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" به عنوان راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی ، نکته سنجی مقام معظم رهبری را برخاسته از آینده نگری و تدبیری هوشمندانه دانسته و گفت: امیدوارم تمام آحاد مملکت عزیزمان ایران من جمله دانشگاهیان با آماده سازی زیرساخت ها و همکاری همه جانبه بتوانیم در رونق تولید و توسعه اشتغال مؤثر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات بازنشستگان در طول سال های خدمت بیان کرد: شما همکاران عزیز باید جایگزین شایسته ای برای بازنشستگان باشید و از تجربیات این عزیزان استفاده نمائید و از بازنشستگان خواست که با تعلق خاطری که به این واحد دانشگاهی دارند با رفتن خود هیچگاه این واحد را فراموش نکنند و با دعا ، یاد و ذکر خیر برای این واحد دانشگاهی موفقیت را بخواهند.

وی خاطر نشان کرد: همه انسانها در ذات و کرامت انسانی یکسان هستند و همه دارای حرمت و ارزش ذاتی هستند لذا احترام را سرلوحه کارخود قرار دهید که احترام به دیگری همان احترام به خود است.

دانشیان گفت: حلقه اتصال همه ما واحد تهران جنوب است بنابراین پیشرفت واحد تهران جنوب افتخار ماست و مبنای تصمیمات ما در سال جدید همانند سال گذشته باید به دور از حب و بغض شخصی باشد و منفعت و مصلحت واحد را در نظر بگیریم.خودم و همه را مثل همیشه به رعایت حرمت ، کرامت ، دوستی یکدیگر و لذت یک دست بودن توصیه می کنم و سالی سرشار از موفقیت را آرزو مندم. بر ما ضوابط قانونی و شرعی حاکم است و جایگاه ها را این ضوابط ها مشخص نموده است لذا در مسیر پیشرفت واحد تهران جنوب هیچ کارمندی غیرمفید، غیر مسئول نیست و ملاک رابطه ها منفعت و مصلحت واحد تهران جنوب است و ما زیر چتر واحد تهران جنوب هستیم .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی گل محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد دانشگاهی ضمن تبریک سال جدید، تقارن بهار 96 با حلول ماه رجب المرجب را به فال نیک گرفته و از اعمال این ماه مبارک سخنانی را ایراد کرد.

او در ادامه گفت: خداوند عالم گاهی به فرشتگان و ملکوت عالم بالا مباهات می کند وقتی دو مومن و مسلمان با هم دست می دهند، خدا دست سومی است و دست برادری را می فشارد که بیش از دیگری با برادر مسلمانش گرم گرفته است.

وی افزود: با مدیریت و درایت دکتر دانشیان و وجود شما همکاران عزیز این واحد دانشگاهی اعتلاء یافته و در خیلی از ابعاد ترقی پیدا نموده و ما امروز شاهد هستیم که واحد تهران جنوب در میان همه واحد های دانشگاهی حرفی برای گفتن دارد ایشان در پایان دعای امام زمان را بدرقه راه همه همکاران و خانواده هایشان را خواستار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از همکاران بازنشسته سال 1395 این واحد دانشگاهی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد. همچنین از تلاش و مساعی خانم دکتر حمیده جعفری عضو هیأت علمی دانشکده هنر و معماری واحد جهت انجام پروژه مرمت بازشوهای کاخ مرمر قدردانی شد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744652

وب گردی

وب گردی