سیمئونه: لوییز برای پایه ریزی حملات کمک بزرگی به تیم کرد

 اتلتیکو مادرید با پیروزی شب گذشته مقابل سوسیه داد جایگاهش را در مکان سوم جدول استحکام بخشید.

به گزارش ایسکانیوز، اتلتیکو مادرید در هفته سی ام رقابت های لالیگای اسپانیا موفق شد با حساب ۱-۰ سوسیه داد را از پیش رو بردارد تا جایگاهش را در رتبه سوم رقابت های لالیگا مستحکم کند. سیمئونه پس از این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در کنفرانس خبری این دیدار گفت: در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار نمایش خوبی نداشتیم. بعد از آن کم کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و موفق شدیم به گل برتری دست یابیم. در نیمه دوم هم اندکی عقب نشستیم و روی ضد حملات سعی کردیم موقعیت ایجاد کنیم. می توانستیم برای دومین بار هم به گل برسیم اما عملکرد فوق العاده رویی مانع ما شد. او بهترین بازیکن زمین بود. با این وجود تنها یک گل اختلاف باعث نشد تا احساس نگرانی کنیم.

ال چولو در ادامه به تقدیر از مدافع چپ خود فلیپه لوییز پرداخت، این بازیکن تعداد زیادی از حملات اتلتی را پایه ریزی کرد و تک گل پیروزی بخش این تیم را نیز به ثمر رساند، ال چولو در ادامه در خصوص این مدافع برزیلی افزود: مدافعین گوش ما همیشه شخصیت هجومی داشته اند. لوییز برای پایه ریزی حملات کمک بزرگی به تیم کرد و در فاز تدافعی نیز در عملکرد فوق العاده داشت. برای داشتن او مبارزه کردیم، او بازیکنی فوق العاده برای ما است.

در حالیکه بسیاری از خبرگزاری ها خبر از این داده بودند که رئال مادرید در تلاش خواهد بود تا مدافع اتلتی، تئو هرناندز را به خدمت بگیرد، دیگو سیمئونه اطلاعات جدیدی در خصوص این بازیکن ارائه نکرد و تنها به این نکته اشاره کرد که با این بازیکن که در حال حاضر در آلاوز به صورت قرضی به میدان می رود صحبت کرده است: با تئو ۲۰ روز یا یک ماه پیش صحبت کرده ام، هم من به خوبی به خاطر دارم که چه به او گفته ام و هم او، از عملکرد او بسیار خوشحالم و همیشه بهترین ها را برای بازیکنانم آرزو می کنم. با این وجود این چنین سوالات را باید از مدیر فنی و رئیس باشگاه بپرسید. در پایان فصل آن ها به من خواهند گفت که چه بازیکنانی را در اختیار خواهیم داشت. با این حال این شایعات باعث ناراحتی من نخواهد شد.

اتلتیکو در هفته آینده باید به مصاف رئال مادرید برود اما سیمئونه اعلام کرد علاقه ندارد در خصوص این دیدار صحبت کند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:پورعرب

602

کد خبر: 744745

وب گردی

وب گردی