برنامه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بهار ۹۶

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحسی نقوی حسینی، با اشاره به نشست امروز چهارشنبه 16 فروردین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در این نشست با حضور اعضا برنامه های آتی کمیسیون برنامه ریزی و مقرر شد دوشنبه 21 فروردین کمیسیون میهمان وزارت خارجه باشد تا مباحث حوزه سیاست خارجی در جلسه مشترک کمیسیون و وزارت امور خارجه به بحث و بررسی گذاشته شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: دیدار کمیسیون با مراجع اعظام قم و ارائه گزارش و دریافت رهنمود از مراجع عالیقدر و بازدید از جامعه المصطفی در هفته های آتی در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دیدار با علما و زعمای ادیان الهی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی برای هفته اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

این نماینده مجلس از بازدید از مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد و عنوان کرد: این بازدید روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده توسط اعضای کمیته امنیت و کمیته دفاعی کمیسیون انجام می شود.

نقوی حسینی با اشاره به سفر بروجردی به پاکستان و توافق نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ایران و پاکستان گفت: حضور در مکران و گواتر برای نیمه اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه نشست مشترک کمیسیون با وزارت کشور و بازدید از ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور و همچنین نشست مشترک کمیسیون با وزارت اطلاعات نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت اظهار داشت: همچنین مقرر شد گزارش شش ماهه دوم کمیسیون از روند اجرای برجام برای ارائه به صحن علنی مجلس تسریع گردد.

306/300

کد خبر: 744749

وب گردی

وب گردی