رونمایی از بسته حمایتی شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت نفت

همزمان با برگزاری دومین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز، قرارداد «فن‌بازار تخصصی صنعت گاز» امضا و «بسته حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت نفت و گاز کشور» رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز از 28 تا 30 فروردین جاری با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و در این نشست همه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و شرکت‌های مستقر در پارک‌های فناوری و مراکز رشد سراسر کشور فعال در صنعت گاز حضور دارند.

هدف از برگزاری این نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز، شناسایی نیازهای فناورانه و محصولات گلوگاهی صنعت گاز کشور، شناسایی توان فنی مهندسی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای رفع نیازها، ایجاد شبکه و کانال ارتباطی بین شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند با پالایشگاه‌ها و شرکت‌های تابعه صنعت گاز و پتروشیمی‌هاست.

برنامه‌های دومین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز شامل 6 بخش نشست تخصصی معرفی شرکت‌ها و محصولات آنها، جلسات مذاکره B2B، بازدید از نمایشگاه جانبی، بازدید متخصصین شرکت‌ها از بخش‌های عملیاتی، پنل ارائه نیازهای فناوری صنعت گاز، شبکه‌سازی و ایجاد تعاملات پایدار می‌شود.

همزمان با برگزاری این نشست قرارداد راه‌اندازی «فن‌بازار تخصصی صنعت گاز» و آغاز بهره‌برداری از آن با حضور دکتر ستاری معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهوری به امضا می‎رسد، ضمن آنکه از «بسته حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت نفت و گاز کشور» رونمایی خواهد شد.

فن بازار ملی ایران نیز در این رویداد اقدام به ارائه تسهیلات لیزینگ به خریداران غیردولتی محصولات و فناوری‌ها، امکان ارائه خدمات اعتباری و صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق توسعه فناوری‌های نوین، ارائه خدمات کارگزاری در خصوص بازاریابی و فروش محصولات شرکت‌ها و ایجاد تعاملات پایدار با مشتریان کلیدی خواهد کرد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 744840

وب گردی

وب گردی