اسکان 2200 نفر از مهمانان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

همه ساله استان لرستان به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان و برخورداری از آب و هوای مطلوب و نیز قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال - جنوب کشور میزبان جمع کثیری از هموطنان عزیز در ایام نوروز است.

به گزارش ایسکانیوز، در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به منظور بهره گیری همکاران گرامی سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی از تعطیلات ایام نوروز با تجهیزمهمان سرای اساتید با شش سوئیت و نیز دو ساختمان خوابگاه با 45 اتاق و هر اتاق با ظرفیت هشت تخت با امکاناتی رفاهی نظیر حمام، فرش ،تلویزیون ،پتو ،یخچال ، اجاق گاز، مواد شوینده و بهداشتی و ... تلاش کرد تا فضای لازم را برای پذیرائی از مهمانان نوروزی فراهم نماید.

علی رضا دالوند رئیس ستاد اسکان این واحد دانشگاهی با اعلام این خبر افزود: در ایام تعطیلات نوروزی واحد خرم آباد از تاریخ 26 اسفند 95 تا 14 فروردین96 پذیرای 2200نفر در قالب 550 خانواده از همکاران سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بود.

دالوند در ادامه گفت در این ایام سیزده نفر از همکاران این واحد در سه شیفت و به صورت شبانه روزی در خدمت این مهمانان گرانقدر بودند.

وی افزود: در این مدت بروشورهائی در رابطه با معرفی مکان های تاریخی و طبیعی استان لرستان در اختیار مهمانان قرار گرفت و راهنمائی های لازم در رابطه با مسیرهای بازدید از این مکان ها به این عزیزان ارائه گردید که با استقبال فراوانی مواجه گردید.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 744877

وب گردی

وب گردی