کلهر:  بازیکن سالاری در لیگ برتر وجود ندارد/  پرسپولیس ابزار قهرمانی دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکن سالاری باعث شد تیم ها دست به جوانگرایی بزنند و نتیجه هم گرفتند.

محمود کلهر در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: به نظرم تیم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد و تا به الان 90 درصد راه را طی کرده است البته نباید هفته های پایانی را ندید گرفت و استقلال و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارند.

وی افزود: پرسپولیس کادر فنی قوی دارد و همچنین نیمکت خوبی هم دارد که در میان آنها می توان به صادق محرمی اشاره کرد که در فصل جاری به پدیده پرسپولیس تبدیل شده و در بازی هایی که در ترکیب قرارگرفته نمایش قابل قبولی داشته است.پرسپولیس تمام ابزار کافی برای قهرمانی را دارد و یکی از آنها نداشتن مشکلات مالی بوده است.

کلهر ادامه داد: پرسپولیس در چند بازی اخیر مقابل الریان،استقلال و نفت آبادان عملکرد خوبی نداشت و نتیجه هم نگرفت و همین موضوع کار را برای شاگردان برانکو سخت کرده است.از طرفی هم دعوای برانکو و کی روش باعث شد تا ملی پوشان روحیه شان را از دست بدهند و با این حال برانکو خیلی زود عقب نشینی کرد و از موضع خود کوتاه آمد.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: یکی از عواملی که لیگ امسال را جذاب کرده تصمیم بزرگ تیم ها برای جوانگرایی است که دیدید مربیان برای عدم وجود بازیکن سالاری در تیم از بازیکنان بی نام و نشان در ترکیب استفاده کردند و نتیجه هم گرفتند.

601

کد خبر: 744897

وب گردی

وب گردی