توسعه شهرستان سقز مدیون دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برای تبریک سال نو دیدارهایی با حاج ماموستا حسینی امام جمعه شهرستان سقز ، رئیس مرکز بزرگ اسلامی و ماموستا ابن خیاط امام جمعه موقت شهرستان سقز داشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر کیوان شافعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در دیدار با حاج ماموستا حسینی امام جمعه سقز ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی روحانیون معزز شهرستان، حمایت ماموستا حسینی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز را منشاء خیر و برکت دانسته و از خداوند منان برای وی توفیق روزافزون را خواستار شد.

سپس امام جمعه سقز با آرزوی موفقیت برای جامعه دانشگاهی علی الخصوص واحد سقز در سال نو، گفت: پیشرفت ، تعالی و توسعه شهرستان اکنون مدیون دانشگاه آزاد اسلامی و حضور استادان این دانشگاه در اجتماع است.

او از تعامل و همکاری واحد سقز با سایر نهادهای کشوری، استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات این شهرستان ابراز خرسندی کرد.

در دیدار با آقای دکتر نقیبی ریاست مرکز بزرگ اسلامی و ماموستا ابن خیاط، امام جمعه موقت شهرستان سقز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با تبریک سال نو گفت: رسیدن به اهداف و ارتقا جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی سقز حمایت همه جانبه جامعه روحانیت و خیرین شهرستان را می طلبد و امید دارند ارتباط این واحد دانشگاهی و روحانیون شهرستان بیش از سابق ادامه داشته باشد.

نقیبی با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در اشاعه فرهنگ اسلامی و توانایی استادان دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین این فرهنگ، گفت: مرکز بزرگ اسلامی سقز مساعدت لازم را در خصوص برگزاری مراسم های فرهنگی دانشگاه با این واحد اعمال خواهد کرد.

در ادامه این دیدار، امام جمعه موقت شهرستان سقز با تبریک فرارسیدن سال نو، گفت: حضور نیروی های انسانی متعهد،متخصص و جوان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی مبین تلاش و آینده روشن برای شهرستان بوده و حضور این نیروی های فعال در آینده موجب توسعه شهرستان خواهد بود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: اخوندی

204/200

کد خبر: 744908

وب گردی

وب گردی