حمایت 235 نماینده مجلس از فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۶

235 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای حمایت‌شان از فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۶ به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان بیانیه 235 نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 96 را قرائت کرد.


متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و آگاهی به مسائل جاری کشور و با اطلاع از دغدغه‌ها و نگرانی‌های آحاد ملت و آنچه که مهمترین مسئله روز جامعه ایرانی است، سال ۱۳۹۶ را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند.

بی‌تردید رسیدگی جدی به وضعیت موجود و بحران بیکاری و رکود تولید و عدم تحرک در فضای کسب و کار با وجود تقاضای فزاینده برای ورود به بازار کار به ویژه نسل جوان تحصیل‌کرده ضرورت اهتمام جدی در ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال را با حمایت از صنعت و تولید داخلی برای تمامی خدمتگذاران و کارگزاران نظام اسلامی به یک وظیفه و تکلیف قانونی مبدل کرده است که نیازمند همت ملی و عزم همگانی است.

بر این اساس ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همگام با سایر مسئولان و خدمتگذاران نظام حمایت عملی و همه‌جانبه خویش را برای رفع موانع قانونی در حوزه حمایت از کسب و کار و تولید داخلی و همچنین نظارت صحیح و موثر بر اجرای منویات معظم‌له همت خواهیم گذاشت.

مجلس شورای اسلامی با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های قانونی و نظارتی خویش و همچنین آمادگی جهت همکاری در بررسی و رسیدگی به طرح‌های ویژه جهت حمایت از تولید داخلی و افزایش سطح اشتغال‌زایی برای تحقق اهداف شعار امسال تمام توانش را به کار خواهد بست.

در این راستا برای پیشبرد هر چه بهتر این هدف متعالی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و تمامی کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های مرتبط و مرکز پژوهش‌های مجلس فعالیت‌های خود را در تحقق خواست‌ها و مطالبات به حق مردم شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی متمرکز نموده و گام‌های موثری را بر خواهند داشت.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 744924

وب گردی

وب گردی