دلجویی از خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو  توسط دانش آموزان و مسولین دبیرستان دخترانه سما

در آستانه فرا رسیدن سال نو مسولین دبیرستان دخترانه سما 3 دوره دوم با حضور در منزل شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان ، یادآور رشادت ها و  از خود گذشتگی آنان شدند.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر دبیرستان دخترانه سما 3 به همراه رئیس انجمن ، معاون و دانش آموزان این واحد آموزشی با حضور در منزل شهید محسن قدیانی و شهید حسین سلطانی با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند.

همسر شهید محسن قدیانی ضمن روایت روزهای دلتنگی می گوید: « اردیبهشت سال ۸۲ با محسن ازدواج کردم و در تیر سال ۸۳ زندگی مشترک‌ مان را شروع کردیم. مبینای ۱۲ ساله و رمینای شش ساله، حاصل ۱۲ سال زندگی مشترک ما هستند.»

حسین سلطانی 36 ساله نیز از دیگر شهدای آتش نشان است که ماحصل 12 سال زندگی مشترک او با همسرش ، دختر شش ساله ای است که هنوز چشم انتظار آمدن پدر است.

همسر شهید حسین سلطانی با اشاره به زندگی مشترک شان می گوید: « 12 سال با حسین زندگی کرده ام، روز خواستگاری زمانی که متوجه شدم او آتش نشان است جوابم منفی بود و نپذیرفتم اما حسین به من جوابی داد که قانعم کرد، او گفت مرگ ارتباطی به نوع کار و شغل ندارد چه بسا فردی در شغلش خطری وجود نداشته باشد اما در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست بدهد.»

آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای بود که صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد. در پی وقوع این آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو بطور کامل فرو ریخت. ساختمان پلاسکو در حالی پس از سه و نیم ساعت سوختن، فروریخت که تعداد زیادی مأمور آتش‌نشانی درحال مهار آتش‌سوزی، در بیرون و داخل ساختمان بودند و عده‌ای از آن‌ها زیر آوارِ ناشی از فروریختن ساختمان مانده و به مقام شهادت نائل شدند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744927

وب گردی

وب گردی