مرتبه علمی استادیار واحد دامغان به دانشیاری ارتقا یافت

مرتبه علمی دکتر نعمت‌الله نعمتی، عضو هیات علمی تمام وقت گروه تربیت بدنی و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نعمت‌الله نعمتی عضو هیات علمی گروه آموزشی تربیت بدنی و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حکم دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مرتبه علمی استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.

در این حکم خطاب به نعمتی آمده است: «باتوجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد درخصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در یکصدمین نشست مورخ 17/11/95 هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت؛ ضمن تبریک به موجب این حکم از تاریخ 03/05/95 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابید.

امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش، گام‌های موثرتری بردارید.»

نعمتی در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و علم تمرین و بازاریابی ورزشی صاحب 15 مقاله ISI و 10 مقاله علمی و پژوهشی است که از این تعداد 19 مقاله بصورت مستقل نگاشته شده و نیز با ارائه 43 مقاله در کنفرانس‌های معتبر علمی در کشورهای ایران، یونان، چین، مالزی و آلمان حضور داشته است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دامغان، 2 کتاب آمار در مطالعات تمرین و ورزش و بازاریابی ورزشی به چاپ رسانده و نخستین دانشیار در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان است.
دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744946

وب گردی

وب گردی