"مهرگیاه"  امیرحسن چهلتن به چاپ چهارم رسید

رمان "مهرگیاه" به قلم امیرحسن چهل تن توسط موسسه انتشارات نگاه به چاپ چهارم رسید.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب "مهرگیاه" نخست در سال 1377 توسط انتشارات نگاه به چاپ رسید و چاپ چهارم این کتاب امسال همزمان با کتابفروشی ها در سی امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

در گزیده ای از این کتاب می خوانید:

این خصلت آدم های معمولی است تا وقتی راهی راست جلوی پای آدم هست مشکلی پیش نمی آید. اما بعضی وقتها هم باید انتخاب کنی. آن وقت دست خودت است. می توانی معقول و سر به راه باشی، یا پایت را جاهایی بگذاری که مردم به آن عادت ندارند، کمی خطرناک است، کمی ناجور … .

همچنین پشت جلد کتاب نوشته شده، می خواست همه گذشته را دوباره بسازد. درون همین خانه، همین حیاط، سال ها بلوغ و نوجوانی، سال هایی تلف شده بود. سال هایی که به جای گرما و نور این خانه در سرمای بطرزبورغ گذشته بود و بعد دوازده سالگی را دید. فواره ها باز بود و سرخی خوشه های تاک محو می زد. شمس الضحی سرچرخاند. نگاهش می درخشید و چهره زیر غباری قدیمی در آیینه می شکفت. مردی در گذری تنگ صدایش می زد. او می دوید می دوید و از دریچه کوچک بالاخانه دستمالی پر از نقل بیدمشک پیش پایش می انداخت.

امیرحسن چهل تن زاده ۹ مهر ۱۳۳۵ نویسنده ایرانی است. آثار او بارها نامزد جوایز مختلف ادبی از جمله جایزه هوشنگ گلشیری و کتاب سال جمهوری اسلامی بوده‌است. رمان: روضه قاسم، تالار آیینه، مهرگیاه، عشق و بانوی ناتمام ، تهران،شهر بی آسمان، سپیده‌دم ایرانی، مجموعه داستان: صیغه، دخیل بر پنجره فولاد، دیگر کسی صدایم نزد، چیزی به فردا نمانده‌است، ساعت پنج برای مردن دیر است از آثار این نویسنده است.

چاپ چهارم رمان "مهرگیاه" به قلم امیرحسن چهل ، در 173 صفحه در جلد شومیز با قیمت 13500 تومان برای دوستدار کتاب و مطالعه توسط نشرنگاه عرضه می شود.


خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 744957

وب گردی

وب گردی