پروفسور و محبوبیتی که ریخت/ رامین رضاییان دقیقه 27 تشویق می شود!

سرانجام پایان اختلافات پروفسور و رضاییان تصمیم بر جدایی این بازیکن از جمع پرسپولیسی ها گرفته شد، تصمیمی که این بار خیلی به مزاج هواداران پرسپولیس خوش نیامد.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ تا امروز دو فصل و نیم می شود که هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده دارد، سرمربی که حمایت هواداران بی شمار پرسپولیس همیشه شامل حالش می شد، هوادارانی که تابع تصمیمات این سرمربی کروات بودند. شاید مهم ترین اتفاق اخراج محمد نوری و پیام صادقیان بود؛ پیامی که هواداران از جدایی اش ناراحت شدند اما به تفکرات برانکو ایمان داشتند و صبر کردند تا نتیجه کار را ببینند. جدایی محسن بنگر و رضا نورمحمدی در ادامه و تغییرات چشم گیر در ترکیب اصلی برانکو نشان داد این هواداران آنقدر هم که فکرش را می کردیم صبور نبودند، اما با توجه به کاریزمای خود برانکو و محبوبیتی در میان هوادارن و اهالی فوتبال داشت همچنان حمایت شود.

نتایج خوب، بازیکن سازی، بالا بردن سطح فوتبال در ایران و... کمک زیادی به محبوبیتش کرد، به صورتی که پرسپولیسی ها در فضاهای از #هرچی_برانکو_بگه استفاده می کنند. این حرکت یعنی اعتماد به سرمربی تیم محبوب در هر شرایطی، اما یک تصمیم باعث شد برانکو حمایت ششدانگ هواداران را از دست بدهد؛ اخراج رامین رضاییان!

سرانجام پایان اختلافات پروفسور و رضاییان تصمیم بر جدایی این بازیکن از جمع پرسپولیسی ها گرفته شد، تصمیمی که این بار خیلی به مزاج هواداران پرسپولیس خوش نیامد؛ به نظر می آید پس از قرار نیست حمایت همیشه از برانکو صورت گیرد! فضای مجازی پر شده از کمپین هایی با نام رامین دنی آلوز(رضاییان) که برای حمایت از او ساخته شده و کابران زیادی هم دارد. افردای که سعی دارند با نشان دادن مخالفت خود به تصمیم برانکو رامین را به پرسپولیس برگردانند. این مورد به نوعی هوادارن پرسپولیس را به دو دسته تقسیم می کند، دوست داران برانکو یا رضاییان!

قصد قضاوت نداریم، ولی شاید بهتر بود برانکو کمی مهربانانه تر به این موضوع نگاه کند، رامین بازیکنی پراشتباه در اخلاق ولی باتکنیک بود و بارها با عملکرد فوق العاده اش شادی را به سکوهای تماشاگران بازگردانده بود. هافبکی که فیکس تیم ملی بود اما هفته ها بدون اعتراض روی نیمکت پرسپولیس نشست و بازی هم تیمی هایش را نظاره گر بود. در همه جای دنیا بازیکنان سرکش و به قولی یاغی وجود دارد، اما مدیریت کردن آن ها بهتر از کنار گذاشته شدنشان است؛ شاید مهم ترین ضعف برانکو ناتوانی در مهار بازیکن باشد، همیشه اخراج کردن بهترین را حل نیست و پروفسور سرخ ها با این تصمیم دل هوادارن زیادی را شکست و از لحاظ حرفه ای خودش را زیر سوال برد! ایوانکوویچ هنوز نتوانسته دلیل قانع کننده ای برای هواداران منطقی مطرح کند.

البته ناگفته نماند رضاییان هم در گرفتن این تصمیم کم مقصر نیست، بی انضباطی در تمرینات، سرپیچی از دستور مربیان، رفتار نامناسب در اردو و جر و بحث با هم تیمی و سرپرست و... احتیاج به تنبیه دارد؛ اما این تصمیم برانکو، گویی رضاییان را با اشدمجازات محکوم کرد! رامین بهای اشتباهاتش را با نیمکت نشینی در تیم ملی و یا آرزوی فیکس ماندن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس پرداخت؛ بهتر بود سرمربی کروات سرخ پوشان کمی پدرانه تر به این موضوع نگاه می کرد و این مشکلات به وجود نمی آمد و رامین هم در جشن قهرمانی احتمالی حاضر می شد.

تفکرات هواداران پرسپولیس زمانی هم راستای یکدیگر بود، اما حالا با اختلاف نظرهای زیادی مواجه شده است و بازیبازی پرسپولیس - پیکان گویی نوعی جنگ بین هواداران سرخ هم هست. دیداری که هواداران رضاییان قصد دارند با تشویق رضاییان در دقیقه 27 و اعلام مخالفت برانکو را مجاب به تغییر تصمیمش کنند. حال باید دید کمیته مشوقین باشگاه پرسپولیس چه تدبیری برای جلوگیری از این اتفاق و یکدل کردن هوادارن با هم اندیشیده است!!!

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 744978

وب گردی

وب گردی