دیدار نوروزی دکتر شمس  با دانشگا هیان واحد تهران مرکزی

دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در آغاز سال جدید با حضور درمجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) در جمع معاونین، مدیران کل، روسای دانشکده ها، اساتید و کارکنان واحد تهران مرکزی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت. 

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام رجبیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... هاشمی رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، سال نو را به دانشگاهیان واحد تهران مرکزی تبریک گفت.
شمس با تاسی به نامگذاری سال 96 به نام سال" اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال" توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در این راستا واحد تهران مرکزی در نظر دارد با توسعه تحصیلات تکمیلی ، گسترش شرکت های دانش بنیان ، درآمدزایی و صرفه جویی صحیح در تحقق این مهم اقدام نماید.
وی گفت: تولید، مدیریت صحیح هزینه ها و کارآفرینی سه اصل مهم فقر زدایی در جامعه می باشند که دانشگاهها می توانند نقش مهمی در این راستا داشته باشند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به تاکید دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر جذب نخبگان افزود: از حوزه معاونت پژوهشی واحد انتظار می رود در سال شناسایی نخبگان دانشگاهی، در واحد تهران مرکزی جذب آنها با امکانات ویژه در الویت امور پژوهشی قرار گیرد.
دکتر شمس در ادامه بیان داشت: واحد تهران مرکزی اولین واحدی بود که در سال 61 شکل گرفت و پس از 34 سال حق مسلم این واحد بزرگ دانشگاهی است که جایگاه و شایستگی اش فراتر از آنچه که در حال حاضر است قرار گیرد.
وی خطاب به کارکنان واحد تهران مرکزی گفت: مهمترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان می باشند. در واحد تهران مرکزی نیز شما عزیزان ارزشمندترین و گرانقدرترین دارایی این واحد هستید چرا که برکسی پوشیده نیست که در همه این سالها شما کارکنان دلسوز و خدوم بار این مسئولیت را بر دوش کشیده اید تا این واحد دانشگاهی در سطح ملی و بین المللی بدرخشد.
سرپرست واحد تهران مرکزی با تاکید بر اصل همگرایی در روابط انسانی در دانشگاه تصریح کرد: همه ما باید نسبت به واحد تهران مرکزی تعلق خاطر داشته باشیم و با نگاهی مشفقانه، همبستگی و همگرایی از حقوق تهران مرکزی در همه ابعاد دفاع نماییم.
بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین طیبی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن تبریک سال نو افزود: حلول ایام رجبیه و همزمانی آن با آغاز سال جدید بسیار نیکوست.
وی گفت: ماه رجب ماه پاکسازی و ماه باقیان و صالحان است و تلاش ما بر این باشد که دلها را با صفا و صمیمیت از هر گونه نارسایی پاکسازی کنیم تا سال خوبی را آغاز کرده باشیم.
طیبی اذعان داشت: سالی که با ماه رجب آغاز شود سالی است که خداوند رحمت واسعه اش را شامل حال مان می کند و باید قدر دان این موهبت باشیم.
این گزارش حاکی است، دکتر عبدا... برادران رییس مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) و دانشکده زبانهای خارجی واحد تهران مرکزی نیز در این مراسم در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک سال نو بیان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی-تولید–اشتغال، دانشگاهیان واحد تهران مرکزی نیز می بایست همه تلاش شان در جهت تحقق این شعار باشد و مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم ( ص) به سهم خود در رشته گرایش های زبان های خارجی و علوم پایه می تواند با برنامه ریزی صحیح و با همدلی و همزبانی سهم بسیاری در این امر داشته باشد.

خبرنگار: فرزانه کندلویی/انتشار: آخوندی

200

کد خبر: 745015

وب گردی

وب گردی