همتی مطرح کرد:  سفر رئیس جمهوری به سمنان فرصتی ارزشمند برای پیگیری مصوبات دور اول سفر کاروان تدبیر و امید به این استان

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تدبیر دکتر روحانی و برنامه ریزی دولت یازدهم با تزریق به موقع تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی رونق اقتصادی را به استان سمنان بازگرداند.

به گزارش ایسکانیوز،احمد همتی با اشاره به سفر روحانی در روز پنجشنبه هفدهم فروردین به استان سمنان افزود: در سال 95 بیش از 390 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان ارایه شد که در سال 96 اثرات مثبت آن را در بازار کشور شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: سفر رئیس جمهوری در هفدهم فروردین 96 به سمنان فرصتی ارزشمند برای پیگیری مصوبات دور اول سفر کاروان تدبیر و امید به این استان است و مسوولان استانی باید این سفر را قدر بدانند.

وی ادامه داد: استان سمنان از ظرفیت اقتصادی، معدنی و تجاری قابل توجهی برخوردار است که می توان با جذب سرمایه گذار برای افزایش اشتغال در این استان گام برداشت.

همتی اضافه کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته بسیار ارزشمند بوده و بیمه سلامت بیش از 10 میلیون ایرانی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهرو سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام اقتصاد تورمی و رکودی کشور را نجات داد، گفت: آزادسازی بیش از 50 میلیارد دلار از پول بلوکه شده پول ایران در بانک های جهانی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی بازگرداند.

همتی گفت: ایران برای اولین بار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی در دولت تدبیر و امید به صادرکننده آب سنگین شد و برنامه صلح آمیز هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد که باید این امر را به فال نیک گرفت.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم توان اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور را دارد و با رویکرد وحدت آمیز مسوولان نظام منویات رهبر انقلاب در کشور عملیاتی می شود.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در سفر کاروان تدبیر و امید در قالب بیست و ششمین سفر کاروان تدبیر و امید روز سی و یکم فرودین 95 مهمان مردم سمنان بود.

302/300

کد خبر: 745080

وب گردی

وب گردی