دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس با لاریجانی

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از دیدار امروز اعضای این فراکسیون با علی لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و گفت: در این دیدار بر پیگیری مطالبات زنان در بخش های مختلف جامعه تاکید شد.

به گزارش ایسکانیوز،فاطمه ذوالقدر امروز- چهارشنبه- با اشاره به دیدار امروز اعضای فراکسیون زنان مجلس با علی لاریجانی رئیس مجلس افزود: در این دیدار که به مناسبت آغاز سال 96 انجام شد، نمایندگان زن مجلس بر پیگیری مطالبات زنان در بخش های مختلف جامعه و خصوصا وضعیت اشتغال بانوان تاکید کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مباحثی که در این جلسه به آن پرداخته شد، پیگیری وضعیت زنان زندانی بود، افزود: ما شاهد هستیم بانوان زیادی به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند و به دلیل مشکلات مالی نمی توانند دیه خود را بپردازند.
نماینده مردم تهران بیان داشت: در این جلسه بنا شد در این راستا پیگیری های لازم صورت گیرد و ما در ایام شعبان و رجب شاهد پیگیری برای آزادی زنان زندانی باشیم.
به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: در این جلسه ما همچنین از مباحت مطرح شده در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس تشکر کردیم و از آقای لاریجانی خواستیم که جلسات غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بیان بهتر وضعیت مسائل کشور افزایش یابد.

302/300

کد خبر: 745086

وب گردی

وب گردی