فولاد خوزستان-سپاهان اصفهان/نبرد دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان فردا(18 فروردین ماه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 30 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب پیروزی، برای بهبود جایگاهش در جدول رده بندی است. تیم نعیم سعداوی در 4 دیدار گذشته اش نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و به همین منظور، خیلی تیم آماده ای به حساب نمی آید. فولادی ها در دیدار مهم هفته گذشته شان در تهران، میهمان استقلال بودند که در پایان با نتیجه 1-0، مغلوب این تیم شدند و سال جدید را با شکست آغاز کردند. بهترین بازیکن این فصل و بهترین گلزن سرخپوشان اهواز، ساسان انصاری 13 گله است که به شدت دنبال گلزنی مقابل سپاهان و رسیدن به جایگاه اول، در لیست گلزنان است، علاوه بر این بازی های خوب اسماعیل شریفات و احمد عبدالله زاده، در کنار دفاع نسبتا مستحکم فولادی ها، نوید بخش دیداری خوب و زیبایی را در اهواز می دهد. مشکل اصلی فولادی ها در این مسابقه تعداد مصدومین بالای این تیم است و باید دید، عبدالله کرمی، وحید طالب لو و میثم دورقی به شرایط آرمانی خود بازگشته اند یا خیر.

سپاهان اصفهان به رهبری زلاتکو کرانچار، در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر خلیج فارس قرار دارد. زردپوشان اصفهان در لیگ شانزدهم فصل بسیار پر فراز و نشیبی را با عبدالله ویسی سپری کرده بودند و پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام سرمربی خوزستانی از کارش برکنار شد و کرانچار رسما هدایت سپاهان را برعهده گرفت. بر خلاف تیم فولاد، سپاهان سال 13966 را خیلی خوب آغاز کرد و این تیم با هدایت کرانچار در اولین دیدار موفق به شکست سایپا، بانتیجه 3-1 شد. از نکات قابل توجه تیم سپاهان این است که آن ها در 3 مسابقه قبلی شان شکست نخورده اند و در 4 مسابقه، موفق به ثمر رساندن 77 گل شده اند و قطعا رویارویی بازیکنانی چون مسعود حسن زاده و سرور جپاروف، با خط دفاعی فولاد، بر جذابیت های این مسابقه خواهد افزود.

نکته مهم تر در خصوص این دیدار نبرد این دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است که با توجه به جدول رده بندی لیگ برتر، هر کدام از دو تیم با کسب پیروزی می توانند مدعی کسب این جایگاه باشند و باید دید سرانجام چه تیمی در جایگاه چهارم قرار خواهد گرفت.

** بهترین بازیکن:

ساسان انصاری با امتیاز 2.81 از تیم فولاد در رتبه دهم

احسان حاج صفی با امتیاز 2.95 از تیم سپاهان در رتبه سی و یکم

** گلزنان برتر:

فولاد خوزستان: ساسان انصاری با 13 گل

سپاهان: مسعود حسن زاده 7 گل

** تیم داوری: اشکان خورشیدی، جلیل شعرانی، مهدی هاشمی نسب، جواد رحیم زاده / ناظر: محمد رضا فلاح

** ترکیب احتمالی دو تیم:

فولاد خوزستان: وحید طالب لو، ایوب والی،محمد اهل شاخه،سروش سعیدی،سینا مرادی،بختیار رحمانی،ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده، بهرام رشید فرخی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری/ سرمربی: نعیم سعداوی

سپاهان: لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولی‌بالی، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، حسین پاپی، سرور چپاروف، رضا میرزایی و مسعود حسن‌زاده/ سرمربی: زلاتکو کرانچار

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 745284

وب گردی

وب گردی