نتایج اولیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 در لیگ های مختلف

با برگزاری نخستین روز دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 در بخش دانشجویی و دانش آموزی، نتایج اولیه ی لیگ های مختلف به شرح ذیل اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، در لیگ انسان نما تیم های ZJUDancer از کشور چین و ROBIT از کره جنوبی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
در لیگ ربات خانگی نیز تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و KameRider از ژاپن به ترتیب با امتیازهای 5/57 و 25 بهترین عملکرد را داشتند.
در لیگ ربات امدادگر واقعی نیز تیم های MRL از دانشگاه آزاداسلامی قزوین، ROBIT از کره ی جنوبی، YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و D M L از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، بیشترین امتیازها را به دست آوردند.
در لیگ ربات های صنعتی نیز در مرحله ی نخست تیم های MEC از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان و دانشکده شریعتی تهران، Ace IAUK از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و LUHbots از کشور آلمان بیشترین امتیازها را کسب کردند. در مرحله ی دوم این لیگ نیز تیم های Ace IAUK از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، LUHbots از کشور آلمان، MEC از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو کرمان و دانشکده شریعتی تهران و Khayyam از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور به ترتیب بهترین عملکرد را داشتند.
در لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک تیم های ER-Force از آلمان، MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، Parsian از دانشگاه امیرکبیر، zjunlict از چین و TIGERs از آلمان مقابل رقیبان به برتری رسیدند.
در لیگ ربات فوتبالیست سایز متوسط نیز تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نتایج پرگل 9 بر صفر، 11 بر صفر و 13 بر صفر تیم قدرتمند Hibikino-Musashi از ژاپن را شکست داد.
در لیگ ربات فوتبالیست نائو نیز تیم HTWK از آلمان مقابل رقبای خود به برتری رسید و بازی تیم های HULKs از آلمان و SRC از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بدون گل مساوی شد.
در لیگ فوتبالیست انسان نما نیز تیم های ZJUDancer از چین، ROBIT از کره ی جنوبی، MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Hamburg Bit-Bots & WF Wolves از آلمان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.
در لیگ ربات امدادگر مجازی نیز تیم های YILDIZ از ترکیه، MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Echoic از دبیرستان سلام رسالت و دبیرخانه ربات های نجاتگر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیشترین امتیازها را کسب کردند.
در لیگ ربات خانگی نیز تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و KameRider از ژاپن پیشتاز هستند.

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: آخوندی

200/202

کد خبر: 745289

وب گردی

وب گردی