کارنامه درخشان بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی

سال 95 سالی پر فراز و نشیب برای اقتصاد کشور بود؛ مشکلات اقتصادی که میراث مدیریت دولت گذشته و آثار به جا مانده از تحریم‌ها بود پس از برجام کمرنگ اما مرتفع نشد. کاهش قیمت نفت تا زیر 40 دلار نیز لطمه شدیدی به شرایط اقتصادی کشور وارد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بانک‌ها نیز در این سال شرایط نامتعادلی را سپری کردند؛ از طرفی روابط کم کم با بانک‌های جهانی برقرار و از طرفی مشکلات اقتصادی و رکود داخلی بار سنگینی را به دوش این بنگاه‌های مالی گذاشت.
کارنامه یک سال گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور نشان از حرکت این بنگاه‌های اقتصادی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی دارد. اقتصادی که طی سال‌های اخیر مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و بانک‌ها توانستند با حرکت‌های موفقیت آمیز خود پایه‌ای محکم در پیشبرد آن باشند و نقش موثری در کمک به تولید و اقتصاد کشور ایفا کنند.
در سال 96 که به نام " سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال" نامگذاری شده است، در همین راستا، بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی تلاش دارند در ادامه فعالیت های خود، سال 96 را نیز با گسترش این موفقیت‌ها و کمک به تولید و اشتعال کشور آغاز کنند.
در این راستا بانک پارسیان سردمدار موفقیت‌ها و کمک برای رسیدن به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بود. حمایت و تامین مالی صنایع و کسب و کار کوچک و متوسط، گسترش روابط کارگزاری و بانکی و استانداردسازی و گسترش روابط بین‌المللی، ایفای مسوولیت های اجتماعی از جمله مشارکت در ساخت مدارس و حمایت از انجمن‌های خیریه، ساماندهی تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج و افزایش اعتماد به نظام بانکی، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، همراهی و مشارکت با دولت درانجام طرح‌های معدنی و عمرانی در راستای حمایت از تولید و اشتغال زایی، تقویت و ارتقاء سیستم بانکداری الکترونیک و معرفی محصولات جدید الکترونیکی، حضور پیاپی در جمع 10 شرکت برتر کشور بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی،حرکت هوشمندانه به سمت کاهش مطالبات معوق،حمایت از کسبه زیان دیده پلاسکو و ساماندهی برای اسکان در مجتمع نور، بخشی از دستاوردهای ارزشمند بانک پارسیان در مسیر کمک به اقتصاد، تولید و اشتغال کشور بوده است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 745290

وب گردی

وب گردی