دانشگاه آزاد اسلامی در هفته اول کاری سال 96/از ابلاغ بخشنامه مربوط به اقتصاد مقاومتی  تا راه اندازی تلکابین دانشگاه علوم تحقیقات

در هفته گذشته ابلاغ بخشنامه مربوط به اقتصاد مقاومتی توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تا راه اندازی تلکابین دانشگاه علوم تحقیقات از داغ ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی بود.

به گزارش ایسکانیوز، مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در اولین هفته سال 1396 (12 تا 17 فروردین ماه) به شرح زیر است.

شنبه 12 فروردین 1396

20 مرکز سما تا پایان امسال احداث می شود

رئیس سازمان سما از تاسیس شعب جدید آموزشکده‌ها و مدارس سما در مناطق محروم خبر داد و گفت: این مراکز در مناطقی که آموزشکده‌ها و مدارس سما وجود ندارد تاسیس می‌شود. حداقل 10 مدرسه و 10 آموزشکده در سال آینده احداث می‌شود. این آمادگی وجود دارد که تعداد بیشتری از این مراکز ایجاد شود.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

یکشنبه 13 فروردین 1396

اقتصاد دانش بنیان تعبیر جدیدی از درآمدزایی مبتنی بر علم است

رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: مبحث دانش بنیان تعبیر جدیدی از درآمدزایی مبتنی بر علم است و دانشگاه آزاد استان البرز دراین زمینه فعالیت های زیادی داشته است و یکسری محصولات دانش بنیان تولید شده و به مرحله عرضه رسیده است به طوریکه فعالیت های تحقیقاتی در این خصوص بسیار نتیجه بخش بوده و امروز حدود 15 شرکت دانش بنیان در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

دوشنبه 14 فروردین 1396

ابلاغ بخشنامه مربوط به اقتصاد مقاومتی توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی/سخت گیری در برخورد با تخلفات آموزشی، اداری و مالی در سال جدید /توجه به استاندارد سازی محصولات دانش بنیان برای صادرات به خارج از کشور

دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار نوروزی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه با ابراز خرسندی از نامگذاری سال جاری به سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده ترین و مجهزترین دانشگاه در بین سایر دانشگاه های کشور در زمینه اجرای این فرمان و تحقق اقتصاد مقاومتی است چرا که خوشبختانه ظرف سه سال و نیم گذشته به بحث اقتصاد دانش‌بنیان که زیربنای اقتصاد مقاومتی است توجه جدی شده و تشکیلات این کار در تمامی واحدهای دانشگاه به وجود آمده و نهادینه شده است.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

دیدار نوروزی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با سران قوای سه گانه و رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین روز پس از تعطیلات نوروزی به دیدار دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس و دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه رفت و ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ایام ماه مبارک رجب برای ایشان و همکارانشان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال آرزوی موفقیت کرد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

اعلام نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه آزاد اسلامی

روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.net از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

سه‌شنبه 15 فروردین 1396

ثبت نام شرکت در جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد تا 24 فروردین ادامه دارد/ جشنواره مخترعان اردیبهشت برگزار می شود

ثبت نام در ششمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی از هفته اول اسفند از سوی واحد تهران مرکزی و در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا 24 فروردین ادامه دارد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و شهرک‌های فناوری آزاد استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش تولید و اشتغال

دکتر میرزاده همکاری با سازمان های بین المللی، دولتی و غیر دولتی برای ارتقا استانداردهای محصولات دانش بنیان و رقابت پذیری با نمونه های خارجی را یکی دیگر از استراتژی های این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

چهارشنبه 16 فروردین 1396

سال 96، سال توسعه اقتصاد دانش بنیان و سال انضباط مالی، اداری و آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی است/سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علمی کشور به ۴۰ درصد خواهد رسید

دکتر میرزاده در دیدار نوروزی با هیات رییسه، معاونان و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه‌آزاد اسلامی با تاکید بر آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارتقای توسعه علمی،فرهنگی ،آموزشی ، کارآفرینی و فناوری کشور، گفت: امسال سال توسعه اقتصاد دانش بنیان و سال انضباط مالی، اداری و آموزشی برای دانشگاه‌آزاد اسلامی است.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرد

در این بخشنامه تاکید شده است با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری، باید روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، چون سنوات اخیر حداکثر تلاش خود را برای توسعه اقتصاد دانش‌‌بنیان به عنوان زیربنای اقتصاد مقاومتی از طریق تشکیل و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه مراکز رشد، اجرای طرح شفا (شهرک فناوری آزاد) با همکاری استادان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و با مشارکت با آنان و نیز تقویت ارتباط با بخش‌های صنعت و خدمات و تمرکز بر ارائه محصولات دانش‌بنیان قابل رقابت برای رفع نیازهای داخلی و نیز صادرات به خارج از کشور و توجه به اثربخشی بیشتر دانشگاه در تولید و اشتغال معمول دارند.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

تلکابین دانشگاه علوم تحقیقات تیر ماه سال جاری راه اندازی می شود

مهندس محسن هاشمی در دهمین اجلاس هماهنگی و پایش امور استان های دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی تلکابین واحد علوم تحقیقات خبر داد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

تلاش های دکتر میرزاده مایه دلگرمی است/ دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشد مسائل فرهنگی و اعتقادی نمونه و پیرو ولایت فقیه باشد

دکتر ولایتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشد مسائل فرهنگی و اعتقادی نمونه باشد،گفت: مسائل اعتقادی وفرهنگی باید در دانشگاه آزاد اسلامی، اولویت نخست و در صدر ماموریت ها باشد.

مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745296

وب گردی

وب گردی