تصویب عنوان‌های کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه کتاب

در جلسه شورای برنامه‌ریزی کمیته فعالیت‌های علمی فرهنگی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان‌های کارگاه‌های آموزشی این کمیته به تصویب نهایی رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهارت‌های نگارش کتاب و راهکارهای کاهش سرقت علمی و ادبی، ویرایش در صنعت نشر، ارزیابی کتاب پیش از انتشار، نقش مواد و چاپ در بازار نشر و فلسفه برای کودکان از جمله عنوان‌های مصوب است.
اصول و مبانی راه‌اندازی نشر نوپا (استارت آپ نشر)، قوانین و قراردادها و سازوکارهای حقوقی، ویرایش در صنعت نشر، تبیین مباحث بیمه‌ای در صنعت نشر، مهارت‌های فروش کتاب و ارتباط با مشتری، نشر الکترونیک، تبیین مباحث مالیاتی در صنعت نشر، همچنین مبانی بازاریابی و برندسازی در صنعت نشر و به‌کارگیری نرم‌افزارهای مربوط به رهبری بازار در صنعت نشر از دیگر عنوان‌هایی است که برای کارگاه‌های آموزشی تصویب شده است.
همچنین شورای برنامه‌ریزی کمیته علمی و فرهنگی با حضور کارشناسان ذی‌ربط چگونگی مراحل اجرایی و اداره پاتوق اهل قلم را بررسی کرد. در این جلسه راهکارهای اجرایی برای هرچه بهتر شدن فضای پاتوق اهل قلم و استقبال از مهمانان مطرح و بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات گذشته برای برطرف شدن مشکلات احتمالی تأکید شد.
بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: محمد بهتری راد انتشاردهنده:نقاشی

503

کد خبر: 745416

وب گردی

وب گردی