خطیب نماز جمعه تهران: حمله موشکی امریکا به سوریه سرپوشی برای حمایت از تروریست ها بود 

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه بیان داشت: آمریکا و حمله های موشکی امروز به سوریه سرپوشی بر حمایت هایی بوده که خود آنان از تروریست ها کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه های دوم نماز جمعه تهران درباره انتخابات افزود: دشمن به دنبال یافتن نقاط ضعف کشور با این عزت، فناوری، جایگاه علمی، استقلال و آبرو در دنیا است و مردم نیز باید همه با انسجام و وحدت ملی در پای صندوق ها رای حضور یابند زیرا خدمت به اسلام، ملت و تاریخ است.
وی ابراز امیدواری کرد که ملت ایران در روز انتخابات حضور همگانی داشته و تجلی وحدت ملی باشند.
29 اردیبهشت ماه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس در برخی شهرستان ها برگزار می شود.
وی با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: با اوضاعی که در دنیا و برخی مشکلات موجود، مساله اقتصاد مقاومتی به کشور استقلال و عزت می دهد و ایران را از دنیای استکبار دور می کند.
وی تصریح کرد: باید انسان ایمان به تولید و اقتصاد داشته باشد و ایمان به اینکه باید جنسی خوب تولید شود و اگر نشود خیانت به کشور است.
خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: اگر ایمان و انگیزه در تمام طبقات مانند دستگاه های تقنینی، اجرایی و قضایی، مراکز تولید، توزیع، کارخانه ها و همه مردم وجود داشته باشد، نان حرام نمی توان خورد و قاچاق وارد نمی شود.
وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید انگیزه ایجاد شود، ادامه داد: شعار رهبر انقلاب مربوط به استقلال و عزت کشور است و اگر در مجلس شورای اسلامی ایمان مورد توجه قرار گیرد، قوانینی تصویب می شود که به کار ارزش داده و اشتغال را بیشتر می کند.
امامی کاشانی گفت: بدنه دستگاه اجرایی و هیات وزیران لایحه تصویب می کند و به مجلس می دهد و اگر بدنه هیات دولت هماهنگ نباشد، تمام کار خراب و از بین می رود.
وی با انتقاد از تعطیلات فراوان در ایام سال جدید گفت: از قبل از عید چندین روز تعطیل و بعد از عید نیز تعطیلی ها زیاد است و به جای اینکه بگوییم سفر خوش باشد ، باید بگوییم خسته نباشید، زیرا تعطیلات بسیار زیاد است.
امام جمعه موقت تهران افزود: مجلس شورای اسلامی باید برای این تعطیلات فکری کند و آن را کم کند.

وی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه بیان داشت: آمریکا و حمله های موشکی امروز به سوریه سرپوشی بر حمایت هایی بوده که خود آنان از تروریست ها کرده اند.
امامی کاشانی خطاب به قدرت های بزرگ گفت: تروریست ها و اسراییل را شما خلق و بزرگ کرده اید و حالا به دروغ می گویید که دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

تایید:سرلک

کد خبر: 745423

وب گردی

وب گردی