135 میلیارد ریال فروش محصول در مراکز رشد انستیتو پاستور

رئیس انستیتو پاستور با بیان اینکه 52 شرکت دانش بنیان در این مرکز مستقر هستند، گفت: میزان فروش محصولات مرکز در سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی قانعی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1400 عضو هیات علمی در انستیتو پاستور مشغول به کار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر انستیتو پاستور دارای سه مرکز رشد شامل مرکز رشد مجتمع تولیدی تحقیقاتی کرج، مرکز رشد ‌تهران و مرکز رشد شمال واقع در آمل است.

رئیس انستیتو پاستور افزود: 74 شرکت در مرکز رشد کرج، 26 شرکت در مرکز رشد تهران و 23 شرکت در مرکز رشد آمل مستقر هستند که از این تعداد به ترتیب 18، ‌23 و 11 شرکت دانش‌بنیان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مراکز رشد دارای هویت حقوقی مستقل هستند، اظهار کرد: این شرکت‌ها در حوزه تولید واکسن‌های انسانی، داروها، کیت‌های تشخیصی، تجهیزات پزشکی و خدمات تخصصی فعالیت می‌کنند.

قانعی با بیان این‌که اشتغالزایی در این مراکز رشد از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: تعداد افراد مشغول به کار در مرکز رشد کرج 148،‌ در مرکز رشد تهران 52 و در مرکز رشد آمل 48 نفر است.

رئیس انستیتو پاستور با اشاره به تعداد محصولات این مراکز رشد، گفت: در مرکز رشد کرج 45 محصول، در مرکز رشد تهران 23 محصول و در مرکز رشد آمل 18 محصول تولید شده است.

قانعی با اشاره به میزان فروش این محصولات در سال 95، خاطرنشان کرد: میزان فروش مرکز رشد کرج 90 میلیارد ریال، مرکز رشد تهران 20 میلیارد ریال و مرکز رشد آمل 25 میلیارد ریال بود.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745493

وب گردی

وب گردی