ملی پوشان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی  در قزوین و تهران به اردو می‌روند

دبیر فدراسیون کاراته از برگزاری اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان بانوان و آقایان کاراته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان و قهرمانی آسیا در قزاقستان به ترتیب در شهرهای تهران و قزوین خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،‌ محسن آشوری در گفت‌‌وگو با سایت فدراسیون کاراته با اعلام این خبر، اظهار داشت: ملی پوشان کاراته در بخش مردان برای برگزاری اولین مرحله اردوی آماده سازی خود 19 فروردین به مدت 10 روز به قزوین می روند و بانوان ملی پوش نیز 21 فروردین طی یک هفته در مجموعه شهید کبکانیان تهران تمرینات خود را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه تا زمان اعزام تیم های ملی به بازی‌های کشورهای اسلامی سه مرحله اردو پیش بینی شده است، گفت: علاوه بر کاراته کاهای کومیته، ملی پوشان بخش کاتا نیز در اردو تمرینات خود را پی گیری خواهند کرد.

اسامی اردونشینان تیم ملی کاراته
بخش مردان:
مجید حسن نیا، امیرمهدیزاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، ابوالفضل شهرجردی، میعاد یاری، مصطفی روستا، رضا عنایتی، علی اصغرآسیابری، علی فداکار، سامان حیدری و امیربهادر تدین

بخش بانوان:
نازنین دوستی، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، بهنوش نجفی، محدثه آقایی، مهسا افسانه، زهرا طرازپور، فاطمه چالاکی، دلارام دوستی، مبینا کاویانی، زهره برزگر و نگین باقری

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 745505

وب گردی

وب گردی