تعداد تیم‌های لیگ جهانی والیبال افزایش پیدا می‌کند

کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای افزایش بازاریابی در این رشته ورزشی تصویب کرد که سطح یک لیگ جهانی از سال 2018 با حضور 16 تیم برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین نشست کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال روز گذشته در مقر فدراسیون جهانی والیبال در لوزان سوئیس برگزار شد.

دکتر محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی که یکی از اعضای کمیته مالی نیز محسوب می‌شود، در این نشست حضور داشت.

کمیته مالی فدراسیون والیبال در نشست خود تصویب کرد که سطح یک لیگ جهانی والیبال از سال 2018 با حضور 16 تیم برگزار شود تا با افزایش بازاریابی، امکان قرار گرفتن والیبال به ورزش دوم جهان بعد از فوتبال، فراهم شود.

ژاپن، چین، استرالیا و کره جنوبی از جمله کشورهای پیشهادی فدراسیون جهانی والیبال برای قرار گرفتن در رقابت های سطح یک لیگ جهانی است تا از سال 2018 دور مقدماتی این رقابت‌ها در 6 هفته پیگیری شود.

بررسی گزارش‌های مالی سال 2016، تجید نظر سیاست‌های گذشته و تدوین سیاست‌های جدید در مقررات مالی فدراسیون جهانی والیبال از دیگر محورهای نشست کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال بود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 745509

وب گردی

وب گردی