اندروید ویر ۲ برای چند مدل از ساعت های هوشمند ال جی منتشر شد

به نظر می رسد انتظار نسبتاً طولانی کاربران ساعت های هوشمند شرکت ال جی برای عرضه اندروید ویر ۲ به پایان رسیده، چرا که انتشار این آپدیت برای مدل های «G Watch R» و «Urbane» آغاز شده است.

به گزارش ایسکانیوز، گرچه تصاویر منتشر شده خبر از آغاز این فرایند می دهند، اما به مانند دیگر آپدیت های مرتبط با اندروید، فراگیر شدن عرضه اندروید ویر ۲ برای ساعت های مورد اشاره نیز با کندی صورت می گیرد.

با این که به نظر می رسد آپدیت جدید نسخه نهایی و پایدار سیستم عامل مذکور برای دو مدل محبوب از ساعت های هوشمند شرکت ال جی باشد، اما کمپانی کره ای هنوز به طور رسمی انتشار آن را اعلام نکرده. ضمن این که هنوز مشخص نیست نسخه دوم ساعت Urbane چه زمانی آپدیت مورد بحث را دریافت خواهد کرد.

با احتساب دو مدل جدید، تعداد ساعت های هوشمندی که تا کنون موفق به دریافت آپدیت اندروید ویر ۲ شده اند از مرز ۱۱ مدل گذشت. گوگل در این نسخه قابلیت های جذابی را به سیستم عامل پوشیدنی های هوشمندش اضافه کرده است. از جمله این موارد می توان به امکان نصب اپلیکیشن های مستقل از موبایل، کیبورد با پشتیبانی از قابلیت سوییپ و دریافت نوتیفیکیشن اپلیکیشن های شخص ثالث روی واچ فیس اشاره کرد.

201/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 745560

وب گردی

وب گردی