اعضای شورای هماهنگی و دبیران کمیته‌های پنجمین نمایشگاه «ساخت ایران» منصوب شدند

رییس پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی «ساخت ایران» با صدور احکامی جداگانه، اعضای شورای هماهنگی و دبیران کمیته‌های تخصصی این نمایشگاه را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمود شیخ زین‌الدین رییس پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران طی احکامی جداگانه، اعضای شورای هماهنگی و دبیران کمیته‌های تخصصی هر حوزه این نمایشگاه را منصوب کرد.

در متن حکم شیخ زین‌الدین خطاب به اعضای شورا و دبیران کمیته‌های تخصصی آمده است:

«از آن‌جاکه این رویداد به‌عنوان اقدامی علمی در رویکرد تحریک تقاضا برای توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی تلقی می‌شود، امیدواریم با همیاری جنابعالی شاهد برگزاری شایسته پنجمین دوره از این نمایشگاه باشیم.»

براساس این احکام، حسام زند حسامی به عنوان قائم‌مقام رییس، رضا اسدی‌فرد به عنوان دبیر، علیرضا دلیری دبیر کمیته پشتیبانی و تامین منابع، ماشاا... اخلاقی دبیر کمیته حراست، امیرحسین کاظمی دبیر کمیته تشریفات و پرویز کرمی به عنوان عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی، مراسم و انتشارات این نمایشگاه منصوب شدند.

نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید داخل و جهت‌دهی به بخش دولتی برای خرید از محصولات ساخت ایران در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از آثار فرهنگی این نمایشگاه است. همچنین افزایش اشتغال نیروی متخصص، افزایش حجم فروش، افزایش توان صادرات و افزایش توان مالی برای سرمایه‌گذاری داخلی در توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از رسالت‌ها و آثار نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران عنوان شده است.

پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 4 تا 7 اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 745624

وب گردی

وب گردی