نشست معاونان فرهنگی دانشگاه ها ۲۶ فروردین برگزار می شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، از برگزاری نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فضل الله ایرجی کجوری با اشاره به برگزاری نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فروردین ماه سال جاری، افزود: تقویت تعامل و همگرایی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها از اصلی ترین اهداف برگزاری این نشست است.

وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت تقویت نشاط و پویایی فضای دانشگاه های کشور تأکید کرد و افزود: انسجام و برنامه ریزی در جهت افزایش سطح مشارکت به ویژه در میان دانشگاهیان از دیگر اهداف این نشست است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: در این نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی و معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دعوت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مسؤلان ارشد فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها، از چند تن از مسؤلان تراز اول نیز جهت شرکت و ایراد سخنرانی در این نشست دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت: این نشست از صبح شنبه ۲۶ فروردین ماه در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت یک روز برگزار می شود.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 745646

وب گردی

وب گردی