دکتر احسانی خبر داد: پرداخت هدیه 150 هزار تومانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای از پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد به آقایان کارمند و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احسانی ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام والای پدر، گفت: بر اساس این بخشنامه و به استناد مصوبه دویست و دومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه و به منظور قدردانی از خدمات صادقه کارکنان دانشگاه مقرر شد هدیه 150 هزار تومانی به آقایان کارمند و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شود.

یر اساس این بخشنامه کلیه واحدها و مراکز آموزشی، سازمان سما و سازمان مرکزی در صورت تامین اعتبار و موافقت شورای دانشگاه استان مجازند هدیه به مبلغ 150 هزار تومان به اعضای هیات علمی تمام وقت اعم از رسمی، قرار دادی، پیمانی و غیر هیات علمی تمام وقت اعم از رسمی، قرار دادی ( کار معین و خرید خدمت) و ساعتی دارای مجوز از شورای اداری و مالی دانشگاه پرداخت کنند.

لازم به ذکر است کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدامی آنان با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال به کار ندارند مشمول این بخشنامه نمی شوند.

همچنین کارکنانی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده یا مامور هستند فقط از واحدی که حقوق دریافت می کنند هزینه مزبور را دریافت خواهند کرد.

کارکنانی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند و مدرسان حق التدریس مشمول دریافت هدیه نمی شوند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام مادر و زن نیز به کلیه بانوان کارمند و اعضای هیات علمی دانشگاه این دانشگاه مبلغ 150هزار تومان به عنوان هدیه روز زن پرداخت کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 745666

وب گردی

وب گردی